خانه

فال از 17 تا 23 مرداد 1394

  • فروردین:
    شما نیاز دارید تا ساعاتی را با خود خلوت کنید و از هیاهو به دور باشید. از دیگران بی دلیل عیب جویی نکنید ، طرف مقابل شما از اینکه نسبت به او بی تفاوت باشید بسیار دلخور می شود اگر هر آنچه در دل دارید در عمل هم همان باشید روزگاری خوش را پیش رو خواهید داشت همه ی آدم ها نمی توانند یک رنگ باشند بهتر است عقلتان به چشمتان نباشد شما بسیار ساده دل هستید.

    اردیبهشت: فال
    شخصی در نزدیکی شما زندگی می کند که اگر به پیام چشم هایش بیشتر توجه کنید مطمئنا از او فاصله خواهید گرفت . موقعیتی برایتان پیش خواهد آمد به موقع تصمیم گیری کنید . شکست عشقی را تجربه کرده اید و بسیار غمگین هستید شما به شخصی با چشمان بسیار زیبا علاقه مند بوده اید. برای از دست دادنش و بی مهری او نسبت به خودتان بسیار گریسته اید اما بیش از این باعث اذیت خود نشوید.

    خرداد:
    طرف مقابل شما فردی است که زیبایی هایش هم ظاهری و هم باطنی است کافی است خود را با خواسته هایش وقف دهید تا آن روی سکه را ببینید . سعی کنید سبک بار باشید و خود را درگیر مسائل مختلف نکنید در این صورت دچار سردرگمی نخواهید شد . وقتی بعد از سعی و تلاش برای کاری باز هم نتیجه ی دلخواه حاصل نمی شود بپذیرید که حتما صلاحی در کار است . شاهد تحولی مالی خواهید بود.

    تیر:
    یک پیام یا دیدار غیر منتظره ی دوستی قدیمی شما را متعجب خواهد کرد آنرا به فال نیک بگیرید . دو نامه از راه دور به دستتان خواهد رسید با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد سعی کنید بهترین آنچه که می توانید باشید را از خودتان نشان دهید . اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی را از شما پنهان می کنند نگران نباشید همه ی مسائل در کوتاه مدت بر ملا خواهد شد.

    مرداد:
    به شخصی بسیار علاقه مند هستید اما کمتر از علاقه خود نسبت به او صحبت می کنید این اواخر به زیردستان خود کمتر توجه میکنید چون گذشته کمی هم از محبت خود را به همه آنان اختصاص دهید پاداشی دریافت خواهید کرد که برایتان ارزش فراوانی دارد ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که از لحاظ مالی تمایل به دست زدن به ریسک داشته باشید بیگدار به آب نزنید اشتباهاتتان را خیلی دیر میتوانید جبران کنید

    شهریور:
    دو چیز شما را به هدفتان نزدیک میکند فکر کردن قبل از اقدام همت و پشتکارتان اگر مایلید به زندگی بی سر و صدای خود ادامه دهید و عاملی آن را خدشه دار نکند تا حد ممکن از شایعات اجتناب ورزید در غیر اینصورت در پایان تمام تقصیر ها متوجه شما خواهد بود این روز ها اجازه دهید حس ششم قویتان شما را به هر جا که لازم است هدایت کند.

    مهر:
    به اطلاعات مفید و جالبی دست خواهید یافت دوستان صمیمی اطراف شما را احاطه کرده اند دست یاری آنها را بفشارید و از کمک هایشان نهایت استفاده را ببرید . مراقب اطرافتان باشید چرا که رفیق یا همکاری در صدد آن است که شما را از میدان خارج کند . شما اولین فردی خواهید بود که در موقعیتی اضطراری با شما تماس گرفته می شود خونسردی شما این روزها قابل تحسین و ستودنی خواهد بود.

    آبان:
    هوشیار باشید و در طی روزهای آینده قبل از آنکه هر گونه وجه نقدی را بپردازید یا زیر بار تعهد و مسئولیتی بروید جوانب امر را کاملا بسنجید. در موقعیتی قرار خواهید گرفت که احساس می کنید تحملتان تمام شده و ممکن است عجولانه دست به کاری بزنید. سعی کنید هر کاری را در نهایت و صبر و با فکر انجام دهید وضع مالی و روحی شما روز به روز بهتر خواهد شد ، جشنی پیش رو خواهید داشت

    آذر:
    از بخت و اقبال خود شکایت نکنید و فقط منتظر باشید موسیقی و هنر آرامش بخش روح لطیفتان به حساب می آیند با خودتان روراست باشید و به ندای درونیتان گوش فرا دهید در خصوص ارتباطی دوستانه و صادقانه به شک و تردید خواهید افتاد قبل از تصمیم گیری نهایی و متهم شناختن طرف مقابلتان ابتدا خوب تحقیق کنید و اطلاعات صحیح به دست آورید . نظرتان را به موقع اظهار کنید.

    دی:
    فرد بسیار خوشبینی هستید و به واسطه ی این طرز فکر روز به روز موفق تر خواهید بود از لحاظ مالی بحرانی را پشت سر خواهید گذاشت و بعد از آن تحولی را شاهد خواهید بود. شخصی در نزدیکی شماست که قصد دشمنی دارد اما در لباس دوست ظاهر شده مراقب رفتارهایش و همچنین مراقب عکس العمل های خودتان هم نسبت به او باشید . خودتان را برای یکسری مسئولیت های جدید و کارهای اضافی آماده کنید.

    بهمن:
    شما نسبت به طرف مقابلتان به حدی حساس و دقیق هستید که می توانید کوچکترین حرکت او را برای خود تفسیر کنید بعضی اوقات دچار تشویش می شوید که آیا او هم همین حس را دارد شما مدام در پی این هستید که صدق عمل و گفتار خود را به او اثبات کنید خودتان باشید و برای اثبات آن اینقدر تلاش نکنید بیهوده خود را خسته و متوقع می کنید

    اسفند:
    به شخصی بسیار علاقه مند هستید و حاضر نیستید حتی برای یک لحظه او را با دنیایی عوض کنید با وجود اینکه تمام سخت کوشی ها و تلاش هایتان مورد تحسین و تمجید قرار می گیرد نمی توانید دیگران را وادار کنید که تسلیم نظرات و عقاید شما شوند . این روزها شرکت در امور خیریه را از یاد نبرید یک انتخاب صحیح شما می تواند راه گشای به واقعیت پیوستن رویاهایتان باشد.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان