خانه

فال از 20 تا 26 اردیبهشت 1393

  • فروردین : شناور شدن در دریای خروشان احساسات این هفته کاری دل انگیز به نظر میرسد اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید ناگهان افکار غیرقابل پیش بینی از راه میرسند و به ناچار شما را از خیال واهی بیدار می کند اگر چه که برگشتن به زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست اما بر خلاف میلتان این کاری است که انجام دادنش واقعا ضروری است . تا دیر نشده تصمیمی بگیرید.

    اردیبهشت : شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه این هفته اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را دچار تردید خواهد کرد. عجله نکنید و نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید. بهتر است کمی صبور باشید . اهمیت دادن شما به مسائل پیش پا افتاده باعث می شود که تصمیمات اشتباه بگیرید. مسائل را از زاویه دید دیگران هم ببینید.فال

    خرداد: این هفته شما با اطمینان و اعتماد به نفسه بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. شما به خاطره ظاهره سر سختانهٔ خود بر جسته و مورده توجهید. خوش بینی‌ و اعتماد به نفسه بالایه شما میتواند مانع و عامله باز دارنده‌ای برایه افراده حسود باشد، پس آگاهانه راهه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برایه ایجاد گفتگوهایه واقعی و دوستانه ایجاد کنید

    تیر : این هفته سعی کنید تا بدون توجه به کارها و مسائلی که پیش رویتان دارید در جهت خوشحال کردن دیگران تلاش کنید برای فهمیدن حقیقتی بیش از اندازه تلاش می کنید و خود را به زحمت می اندازید خودتان را باور داشت باشید شما نیازی به دانستن ان ندارید به تصمیمی که با عقلتان می گیرید اعتماد کنید و خود را از این سردرگمی نجات دهید از حال اطرافیانتان اگاه باشید

    مرداد : در حالیکه شما در جستجوی راههایی هستید که بتوانید شخص مناسبی برای شراکت کاری خود انتخاب کنید ، ممکن است رابطه های دوستیتان به مشکل بر بخورد. متاسفانه شما هرچه بیشتر در این رابطه کندو کاو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده تر شود. یاس و نا امیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید قدمی به عقب بردارید.

    شهریور: دانستن اینکه شما از دوستی هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی ست، البته این روزها پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چرا که شما انقدر مسئولیت دارید که نمی توانید دنبال خواسته ی قلبی خود بروید، با همه ی این احوال تنها بر احساسات خود تکیه نکنید.شما اگر همین حالا با حقیقت رو برو شوید انتخاب های بهتری خواهید داشت.

    مهر : این هفته شما با اتفاقات غیر قابل پیش بینی روبرو خواهید شد. به جای اینکه به این آشفتگیها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، میتوانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگیتان شده است. برای مشکلاتی که پیش می آید دنبال راه حل ثابت و دایم نگردید. کافیست راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها این فرصت را خواهید داشت که به نتیجه ی دلخواه برسید.

    آبان : این هفته احساسات شما دستخوش تغییراتی خواهد شد. حس و حال شما خیلی سریع تغییر میکند و هر فکری که در سرتان میپرورانید به وجودآورنده ی حرکت و جنبشی میشود که با عمل قبلی شما کاملا متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار میدهد که سریعتر تصمیم ثابت بگیرید، اما الآن این کار اصلا لازم نیست. چند روزی صبر کنید به نفع شما خواهد بود .

    آذر: بازی کردن طبق قوانین دیگران برای مدتی قابل قبول بوده است. اما حالا شما نمی توانید به این وضعیت ادامه دهید. همکاران شما شاید انتظار داشته باشند که همیشه با رفتاری مشابه عمل کنید اما شما نیاز دارید حرف خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها به حد و حدود دیگران را شفاف سازید. اجازه دهید که همکاران شما بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

    دی : این هفته بدون اینکه لزومی در این ببینید تا کاری را که شروع کرده اید، تمام کنید، از یک کار به سراغ کار دیگری میروید. در نتیجه به زودی احساس آشفتگی و پریشانی خواهید کرد. اگرچه که شما دوست دارید هرکاری را که شروع کرده اید، تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت میشود. فراموش نکنید توجه کردن به خواسته هایتان مثمر ثمر تر از تلاش برای ثابت کردن خودتان به دیگران است.

    بهمن: شما تلاش خود را میکنید تا با وجود تمامی موانعی که جلو راهتان قرارگرفته کارتان را خوب انجام دهید.عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبیست اما این هفته کنترل ازدست شما خارج خواهدشد،نگران نشوید اوضاع آنقدرها هم که فکرمیکنید بدنیست.سعی کنید حجم کار خود را کم کنید وگرنه موقعیتی را خراب خواهیدکرد که بعدا افسوس آنرا خواهیدخورد.

    اسفند : توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستیهایتان این هفته مورد آزمایش قرار میگیرد. شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمیتوانید چشمهای خود را ببندید. آنقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیاندازد. پشیمانی برای شما سودی ندارد. خیلی زود و به محض آنکه حقیقتی ناخوشایند را فهمیدید به دنبال چاره باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان