خانه

فال از 21 آذر تا 27 آذر

  • فروردین :
    یکی از عزیزانتان از شما دلگیر است درصدد دلجویی ازاو برآیید عامل بسیاری از مشکلات شما تردید و دودلیتان است از همین امروز خط مشی زندگی خود را مشخص کرده و به تصمیمی که میگیرید اعتماد داشته باشید...فردی قصد دارد از خلق و خوی شما سوء استفاده کند... هوشیار باشید و در هیچ اقدامی افراط و تفریط نکنید ..نیتی دارید که عملی میشود به هیچ وجه تردید نداشته باشید.فال
    اردیبهشت :
    تلاش شما برای بهبود وضعیت زندگیتان قابل تحسین است ، اما انتظار نداشته باشید که همه قدر تلاشتان را بدانند. این کوشش بیشتر برای خودتان است. مشکلی که در خانواده پیش آمده نیاز به یک مباحثه کاملاً جدی و صریح دارد. پرده پوشی فقط اوضاع را بغرنج تر می کند. یکی از خصوصیات شما رفتار باسیاستتان است که در چند مورد و در زمانی کوتاه به کمکتان می آید.
    خرداد:
    نگران عزیزی هستید که به زودی خبری خوش از او خواهید داشت، پرسشی در ذهن دارید که پاسخش آریست، سفری ضروری برایتان پیش خواهد آمد، که چندان باب میل شما نیست، اما تجربه های فراوانی در بر دارد، با توجه به شرایطی که در خانه پیش آمده قدری بیشتر در محیط خانه حضور داشته باشید، نگاهی به زیردستان موجب میشود که از زندگی فعلی خود رضایت خاطر داشته باشید، از این شاخه به آن شاخه نپرید.
    تیر:
    تغییرات مثبتی در شرف وقوع است. در مورد ناراحتی ای که پیش آمده حتما نزد پزشک حاذقی بروید. از دوستانتان شخصی از شما دلخور شده. بهتر است تا این کدورت های جزئی نقش کینه به خود نگرفته برای آشتی و دلجویی پیش قدم شوید. اگر به ادامه تحصیل علاقمندید در صورات امکان آن را دنبال کنید. یا حداقل با خواندن کتب ارزشمند اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید. به نظر می رسد بعضا از این اصل طبعیت نمی کنید.
    مرداد:
    رویایتان برای رسیدن به وضع مالی بهتر تاحدودی تعبیر می شود. دریافت هدیه ای غیر منتظره خوشحالی تان را رقم می زند. مشکلات همیشه وجود دارند نگرانی را از خود دور کنید. در مورد مساله پیش امده شما هیچ نقش و تقصیری ندارید. صبور باشید به خاطر تغییر روحیه تان قدری عجول عمل می کنید. قبل از انجام هر کاری بیشتر فکر کنید.به خاطر خوش قلبی و گفتار نیکتان در جمعی تحسین خواهید شد
    شهریور:
    پولی به دستتان میرسد که صرف یک تصمیم مهم خواهد شد .پیشرفت درخشانی برایتان پیش بینی می شود.از جر و بحث کاملا خودداری نمایید مخصوصا اگر مطابه ای دارید لحنی مودبانه داشته باشید.قول انجام کاری را که می دانید در حد توان شما نیست به کسی ندهید در امر ازدواج عجله نکنید امکان دارد در برخی از شناسایی ها اشتباه کنید در یک مجلس مهمانی شرکت میکنید و دیداری تازه می شود.
    مهر: 
    به راحتی از پس کاری که تصور می کنید برایتان بسیار مشکل است بر خواهید آمد. رفتارتان را دوستانه تر کنید. گرچه مقصودی ندارید اما در ظاهر ممکن است رفتار شما را بعضی خشن تصور کنند. سفری کوتاه و خاطره انگیز خواهید داشت که سرنوشت شما را به شکل دیگری رقم خواهد زد. حتما از آن استقبال کنید. خطری را پشت سر می گذارید. قصد اجرای تصمیمی را دارید اما در حال حاضر فرصت مناسبی نیست. اجرای آن را به آینده موکول کنید.
    آبان:
    با دوستانی که انرژی مثبت دارند بیشتر رفت و آمد داشته باشید. در مورد مساله ای چندان کنجکاوی کنید چرا که اصلا خوشایند روحیه شما نیست. فردی به خانوادتان ملحق خواهد شد که موجب شادی خواهد بود. مهمانی خاطره انگیزی پیش رو دارید. تغییر مهمی در زندگیتان رخ می دهد. اگر قصد پنهان کردن موضوعی را دارید ایرادی ندارد اما هرگز دروغ نگویید چرا که تبعات سوء به همراه دارد.
    آذر: 
    نگرانی هایتان بی مورد است.به نظر میرسد همه چیز سر جایش است.از خطر کردن بی مورد به خصوص در مسایل مالی فعلا خودداری کنید.خانواده ی شما نیازهایی دارند که باید به آن ها توجه کنید. آن ها نمیخواهند غرور خود را زیر پا بگذارند و خودشان نیازهایشان را به زبان آورند.سعی در اتلاف وقت با دوستانی که فقط در ساعات خوشی در کنار شما هستند نداشته باشید.با امکانات خود کارهای بهتری می توانید انجام دهید.
    دی:
    ارزوهای ادمی تمام نشدنیست در حالی که جوانی دوره تعریف شده دارد در مکانی که اتفاقی حظور پیدا خواهید کرد دوستی مییابید که شادی را به شما هدیه میدهد به جای مشغله های فکری و نگران کننده با قناعت و صبوری زندگی رو پیش ببرید در تصمیم گیریهایتان دو دل نبوده و معقولانه تصمیم بگیرید انجام یک کار خیرگره های بسیاری از مشکلاتتان را باز میکند این روزها قدری هوشیار تر باشید
    بهمن:
    ذهن خود را معطوف به اندیشه هایی کنید که نتیجه اش کسب آرامش باشد.شجاعتتان به شما کمک می کند،که از یک موقعیت حساس بدون اسیب عبور کنید.برای حرکت به سوی اهداف تازه ی خود عملا از گام های کوچکتر بهره بگیرید و پس از مدتی این گام ها را سریعتر کنید.شما شخصیت آرامی دارید اما گاهی اوقات صبر و تحماتان بیش از حد لازم است.سعی کنید به مسائل اخیرتان تک تک رسیدگی کنید.
    اسفند:
    شما بسیار حساس هستید بنابراین خود را درگیر بحث های بی نتیجه نکنید. در برابر یک موضوع پیچیده که حل آن زمان می خواهد همه امور خود را متوقف نکنید. به طور معمول کارهایتان را انجام دهید و به آن موضوع هم در زمان لازم بپردازید. بهترین زمان برای پس انداز کردن درآمد اضافیتان فرارسیده. برای پروژه تازه خود زمان لازم دارید. نخستین تصمیم ها را باید اکنون اتخاذ کنید.
    برچسب ها
       3

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان