خانه

فال از 21 فروردین تا 27 فروردین

  • این هفته میتوانید با خوش اخلاقی جلوی خیلی ازمسائل را بگیرید..آرام بودن نعمتی است ..هرروز صبح را با دلهره و نگرانی آغاز نکنید ..با این رفتار هم خودتان و هم دیگران را به دردسر می اندازید دنبال عیب و نقص دیگران نباشید هیچ کس را بدون عیب پیدا نخواهید کرد ..محبت کردنتان را بی منت انجام بدهید اگر نمی خواهید بر سر شما منت بگذارند.

    برای هیچ کاری تضمینی وجود ندارد فقط احتمال دارد که آن کار همانی بشود که شما میخواهید به زودی خودخواهی و تند خویی تان به ضررتان خواهد شد این اواخر از حقیقت دور مانده اید دیگران به شما گوش زد میکنند اما شما خود را به نشنیدن زده اید خیالتان از حساب بانکیتان راحت خواهد شد در انجام یک کار خیر پیش قدم شوید و برای حل مشکلات پیش امده از کمک دیگران استفاده کنید.

    همیشه آرزوهای بزرگ از آرزوهای کوچک و شعله های بزرگ از جرقه های کوچک به وجود می آید.یادتان باشد که شما قلبی چون کودکان دارید.این روزها تا جای ممکن کمتر از درآمدتان خرج کنید و مازاد را سرمایه گذاری کنید.در زندگی برای خودتان قوانینی وضع کنید تا به ارزش هایتان احترام بگذارید.متاسفانه کاری که مدت هاست برای آن برنامه ریزی کرده اید بهم خواهد خورد.

    اسرار خودتان را به هر کسی‌ نگویید، زیرا سینه ایی که در حفظ راز خود به ستوه آید از سینه‌ای دیگران نباید انتظار امانت داری داشته باشد. این اواخر احساس تنهایی می‌کنید ، تنهایی از هم نشین بد بهتر است.یک عذر خواهی‌ به کسی‌ بدهکارید، هر چه سریعتر کاری بکنید تا پس از آن‌ طعم واقعی رهایی را احساس کنید، شما بسیار حساس هستید ، مدتهاست چیزی ذهن شما را مشغول کرده، هر طور شده خود را از آن‌ خلاص کنید.

    هرکسی که سنش بالا رفت انسان عاقل و دانایی نیست انسانها به اندازه تجربه هایی ک کسب می کنند عاقل نیستند بلکه به نسبت ظرفیتی ک برای تجربه کردن دارند عاقل اند از افراد موفق برای خودتان الگو برداری کنید اما نسخه ی خودتان باشید خواهید دید که در اینده چقد از خودتان راضی تر و خوشحال تر خواهید بود تا میتوانید مثل ساحل ارام باشید تا دیگران مانند دریا بی قرار شما باشند.

    شخصی با شما شروع به گفتگو میکند، سعی کنید شنونده خوبی باشید و بگذارید که او تمام حرفهایش را از سر صبر با شما بیان کند نقش پیشگویی را بازی نکنید که میداند چه میخواهد بگوید اگر هر روز راهتان را عوض کنید هرگز به مقصد نمیرسید. در اندیشه آنچه کرده اید و شما را به گذشته وصل می کند در انیشه آنچه که نکرده اید باشید و خودتان را به حال وصل کنید.

    تجربیاتی که با بهای سنگین بدست آمده اند می توانند راه درستی را برای زندگی جلوی پایتان بگذارند مراقب باشید یک تجربه را چندبار بدست نیاورید ، به پیشنهادی که میشنوید بی توجهی نکنید با دوستی یک رنگ باشید تا ببینید او برایتان چه می کند اگر همیشه معتقدید عقاید جدید و تازه از آن شما ست سعی کنید آنقدر در کارهایتان مدیر باشید که تمام کارها و مسائل حول محور شما بچرخد.

    این که همه را محرم اسرار. خود بدانید کار درستی نیست سخنان شما فردا روزی در دهان های دیگران خواهد چرخید این هفته برای انجام هر کاری دو بار فکر کنید و یک بار عمل کنید با عجله کردن کارها درست نمیشود به همکارانتان سخت نگیرید دست از بهانه گیری های بی جهت بردارید با این کار فقط نزدیکانتان را آزرده میکنید اگر پیشنهادی به فردی میدهید به او فرصت فکر کردن بدهید

    اگر میخواهید در زندگی خوشبخت باشید هرگز به دیگران نخندید باهم خندیدن بهتر است از بهم خندیدن موسیقی برای شما معجزه خواهد کرد اگر میخواهید به دیگران نزدیک شوید دنیا را از نگاه انها ببینید تا امروز هم از شخصی بی جهت فاصله زیادی گرفته اید وقت ان است ک با یک شاخه گل به دیدنش بروید و اجازه ندهید هیچ کس شمارا ناامید کند و بگوید کار از کار گذشته است.

    دی :
    روزهای خوب را شما باید بسازید روزهای بد خودشان می آیند شما چه بخواهید چه نخواهید در سبد زندگی خوب و بد در هم است حواستان باشد عصبانیت و لجبازی اوضاع موجود را پیچیده تر میکند یوگا و تمرینات آرام میتواند کمکتان کند که صبورتر باشید قدر دوست نزدیکی را بدانید در بسیاری از مسائل او تنها کسی است که میتواند به شما کمک کند و باری از روی دوستان بردارد.

    دست از تردید بردارید. روزگار استاد فراموشی است. هر غمی به دست زمان و روزگار کم رنگ تر میشود. برای موفقیت در کارتان باید برنامه ریزی کنید. حرفها بار عاطفی بسیاری دارند. با کلمه ای میشود کسی را به اوج عصبانیت رساند و با کلمه ای دیگر میتوانید مهرتان را در دلش بیاندازید. اگر میخواهید ذهنی آرام داشته باشید مراقب سخن گفتن خود باشید.

    از چرخ روزگار گله دارید و فکر میکنید که کارهایتان ختم به خیر نمیشود. کاملا در اشتباه هستید. زمان آن رسیده که با فردی با تجربه صحبت کنید و بدانید که اشتباهات از کجا پیش آمده است. درجا زدن فقط موجب به فرسایش روح و نهایتا منجر به تردید و دو دلی تان می شود. تا می توانید رویاهایتان را بزرگ در نظر بگیرید. و برای رسیدن به آن تلاش کنید. به والدینتان احترام بگذارید.
    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان