خانه

فال از 22 اسفند تا 28 اسفند

  • فروردین : از زمانی که تصمیم گرفته ایید خود را به جریان زندگی بسپارید کارهایتان روند آسانتری پیدا کرده ، اطلاعاتی که ناخواسته از گوشه و کنار به دست میاورید موجب آزار روحتان شده و دیدتان را نسبت به آدم های زندگیتان تغییر داده.
    حواستان را جمع کنید موضوعات حاشیه یی شما را از توجه به مسایل اصلی باز ندارد.
    به طبیعت پناه ببرید و تعطیلات پیش رو را بدون دغدغه کاری سپری کنید.

    اردیبهشت : لازم است تغییری در رشته تحصیلی و یا محل کارتان ایجاد کنیداگر همچنان به روند پیش گرفته ادامه دهید دوستان خود را از دست میدهیدخوش قول باشید و با سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران آنها را از خود ناراحت نکنیدحساسیت های بیش از حد شماگاهی موجب کلافگی خود و دیگران میشوداین هفته احتیاط کنید تا کسی دست کمک بطرفتان دراز نکرده برای حل مشکلاتش تلاشی نکنید.

    خرداد :  در جزییات امور سختگیر هستید گاهی بهتر است مجبور شوید بیشتر از همیشه تلاش کنید اجازه بدهید که اسیب پذیریتان ظاهر شود.و از اینکه درباره حساسیتها و توقع هایتان صحبت کنید هراسی نداشته باشید. اینکه بخواهید همه چیز و همه کس را به نفع خود تغییر دهید غیر ممکن است. شما از سلامت جسم و روح برخوردارید و این یک نعمت است.

    تیر : مطالعه را فراموش نکنید. شما ذهن خوبی برای آموختن دارید. این اواخر کلافه و عصبانی هستید. می دانید پایبندی به قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده اید چقدر اهمیت دارد اما وسوسه ی تفریح و خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه میکند و شما تاب مقاومت خود را از دست داده اید. بهتر است سخت تر کار کنید و به دنبال بهانه ای برای فرار از مسئولیت نباشید. در عشق شکست خورده اید که اثر بدی روی شما گذاشته است.

    مرداد : شکست ها را فراموش کنید اما پنجره دلتان را هم پیش هرکسی باز نکنید .مدتی است با ضد و نغیزهایی رو به رو شدید تا جایی که کنترل کارها و وظایف معمولی روزانه تان هم غیر ممکن به نظر میرسد شما قادرید هر موقعیتی را تغییر دهید و یک شغل کم تحرک و ثابت را به کاری پر رونق تبدیل کنید .انرزی های منفی را از دور و ور خود دور کنید دست هر کسی را به دوستی نفشارید.

    شهریور : اگر می خواهید با کسی شریک شوید الآن موقع مناسبی نیست. به زودی وارد مرحلۀ تازه ایی از زندگی می شوید. وظایف خانوادگی خود را فراموش نکنید حتی اگر مجبورید بین عشق و کار یکی را انتخاب کنید. راهی پیدا کنید که بخشی از وقتتان را به خلوت با خودتان بگذرانید، کوچکترین و ساده ترین مهربانی به خودتان را همانند کارهای لذت بخش و مهم انجام دهید. فعلاً توقعات خود را از زندگی پایین بیاورید.

    مهر: شرایط و مشکلات به شما اجازه نمی دهد که یک جا ساکن بمانید. به زودی مجبور خواهید شد تا در مورد بعضی مسائل صحبت کنید. وقتی را به کندوکاو کردن درونتان اختصاص دهید و دقیقا چیزهایی را که باید بگویید بنویسید. قبل از یک امضا یا تفاهم با فردی که به او اطمینان دارید، مساله را با یک مشاور با تجربه در میان بگذارید. نفوذ زیادی در دیگران دارید و میتوانید شرایط مختلف را به خوبی کنترل کنید.

    آبــــــــــــان: برخلاف ظاهر آرامتان، در درونتان غوغایی برپاست.اکنون داشتن آزادی و استقلال برای شما اهمیتی حیاتی دارد.اگر شما برای خودتان وقت کافی نگذارید و انرژی لازم را نداشته باشید، نمی توانید کمک حال دیگران هم باشید.بیهوده ذهن خود را آشفته نسازید.از عشق و علاقه های تند و تیز که زود هم فروکش می کنند بپرهیزید. از انزوا و گوشه گیری چیزی به دست نمی آورید.

    آذر: اینده نگری شما قابل تحسین است به شرطی که زمان حال را از دست ندهید. توانایی مدیریت ، کنترل عشق و علاقه وافرتان به کار برایتان دردسر ساز شده است. تحت فشار قرار دادن دیگران نه تنها مشکلی از شما حل نمی کند بلکه باعث کدورت و دوری شما از عزیزانتان خواهد شد. این روزها زیاد ولخرجی نکنید و حواستان به حساب و کتاب باشد تا به دردسر نیافتید.

    دی : اگردر گذشته دور فرصتی را ازدست داده ایدخود را سرزنش نکنید.با دوست یا همکار سر موصوعی صحبت میکنید.اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت ناامید نشوید.با پافشاری وسماجت به هدفتان نزدیک میشوید.دیگران فکر کنند احساساتی هستید.

    بهمن: به خانواده تان خیلی اهمیت میدهید و دلتان میخواهد از هر لحاظ در رفاه باشند. این هفته موقعی که عصبانی میشوید هیچ تصمیمی نگیرید و هیچ حرفی نزنید که بعدا" پشیمان میشوید. اخیرا" در مورد مسایل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید و توجه کردن به جزئیات مسیر پیشفرتتان را به عقب بر میگرداند که اصلا به صلاحتان نیست. برای شما لازم است که مسایل مالی قدیمتان را تا جایی که در توانتان هست فراموش کنید.

    اسفند: روزهای روشنی در انتظارتان است. همه دوستان را به یک چشم نبینید. به زودی متوجه می شوید کاری که انجامش به نظرتان از عهده تان خارج بوده، آنقدر ها هم که به نظر میرسد، سخت و طاقت فرسا نیست. اگر مورد بی مهری قرار گرفتید و یاری شما مفید به نظر نرسید، بهتان بر نخورد. قبول کنید که تلاش شما هم مثل همیشه صادقانه نبوده است. نسبت به موجی که از دیگران دریافت می کنید، توجه کافی داشته باشید.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان