خانه

فال از 6 آذر تا 13 آذر


  • فروردین :


    زندگى مثل ترانه است، آوازه خوان باشيد. اگر شما تنها پناه كسي هستيد، مهربانتر باشيد. همهء دوستى ها اول خوب شروع مى شود ، اما در طول زمان ، اختلاف نظر پيش مى آيد؛ بايد ببينيد چقدر اين دوستى ارزش دارد. در انجام كارهايتان تأخير بوجود آمده و تصميم گيرى برايتان سخت شده است. ترديد را كنار بگذاريد؛ با شخصى مشورت كنيد و نظر او را بخواهيد.

    اردیبهشت :

    فعلا با شرايط كنار بياييد. منتظر بمانيد كه زمان مسائل را حل كند. ديروز را رها كنيد و از امروز شروع كنيد. آنچه را از دست داده ايد، مى توانيد دوباره بدست بياوريد. با زور و ايجاد وحشت نمى توان كارى را پيش برد. عشقى در دل داريد كه خيلى خالصانه به دنبالش بوده ايد و بارها صداقت خود را ثابت كرده ايد. متأسفانه او لجباز و بسيار مغرور است. فعلا صبورى پيشه كنيد

    خرداد :

    به همه كس و همه چيز عشق بورزيد و لبخند بزنيد تا درهاي بركت به رويتان باز شود. منتظر شنيدن خبر بسيار خوب و غير مترقبه باشيد غرور و حسد در درون شما وجود ندارد به جاده يي پا ميگذاريد و فعاليتي را شرع ميكنيد كه برايتان ثمر بخش است با افراد خانواده تان
    متحد شويد اين اتحاد با عث دل گرمي و موجب آرامش شما است

    تیر :

    اگر روزی خواستید به کسی چیزی ببخشید از صمیم قلبتان ببخشید. گاهی وقت ها تحت تاثیر اطرافیان برای کمک به دیگران کارها و وظایف خودتان را رها می کنید و کاسه ی داغ تر از آش می شوید اما چند روز بعد می خواهید خودتان را کنار بکشید. رفتار عجولانه را کنار بگذارید. سعی کنید آرام ولی پیوسته پیش بروید. شراکت برایتان سود آور خواهد بود.

    مرداد :

    از ساده گرفتن مسائل اطرافتان نتیجه ی خوبی خواهید گرفت سعی کنید برای افراد بیشتری مفید باشید فقط ب خودتان و ارزوهایتان فکر نکنید راه سعادت و خوشبختی شما در ب سعادت رساندن و خوشبختی دیگران است اگر در مورد کاری ک ب شما سپرده می شود درستی و امانت را در نظر نگیرید مرتکب اشتباه فاحشی خواهید شد جبران این اشتباه غیر ممکن خواهد بود

    شهریور :


    هدفمند باشید و با عزم راسخ پیش بروید و در کارهایتان تمرکز داشته باشید. موفقیت بزرگی را به زودی در زندگیتان تجربه خواهید کرد. نفرت را کنار بگذارید و عشق را به زندگیتان دعوت کنید. با عشق و محبت کم دردسرتر می توانید دشمنانتان را از میان برداشته و ضمنا خجالت زده شان کنید. این روزها به انتظار نشسته و از دیگران کمک می خواهید و به هیچ وجه حاضر نیستید تصمیم گیری کنید.

    مهر :


    احساس ضعف و ناتوانی را کنار بگذارید حتی اگر ازنظر ذهنی آشفته بنظرمی رسید.حواستان باشد از کسی که دوستش دارید جلوی دیگران شکایت نکنید. ازاموالتان خوب نگهداری کنید تا مجبور نشوید بدنبال دزد بگردید.بواسطه ی انجام کاری در میان دوستان محبوبیت خاصی بدست می آورید.بیماری را سرسری نگیرید.اصراف نکنید و با پولی که در دست دارید نیازهای واقعیتان را برطرف کنید.

    آبان :


    کسی که به او چشم یاری دوخته اید حتما به شما کمک خواهد کرد شاید از منافع خودش بگذرد برای محکم کردن آنچه بدست آمده زمان لازم است فعلا برای سرمایه گذرای های بزرگ اقدام نکنید در معامله ای شاید شخصی کنار بکشد و برنامه هایتان را بهم بریزد فرد نادانی در اطرافتان هست مراقب اشتباه های تکراری باشد دوست نادان از دشمن دانا خطرناک تر است .

    آذر :


    یادتان باشد راز زندگی آرام داشتن در بخشیدن است نه گرفتن. بیشتر سکوت کنید تا در معرض آسیب قرار نگیرید . برای طرح برنامه های دراز مدت وقت مساعدی پیش آمده برنامه هایتان را شروع کنید .اتفاق مبارکی در حال شکل گرفتن است محافظه کاری و خجالت را کنار بگذارید و با کسی که هدف هایش مانند شماست متعهد شوید.

    دى:


    اسير جاه طلبى و زياده خواهى بيش از حد نشويد. قلبتان را صاف نگهداريد و به زندگيتان نظم ببخشيد. شما خلاق هستيد؛ از خلاقيتتان در زندگى روزمره استفاده كنيد. به اشياء قديمى تان سرى بزنيد؛ چيز جالب توجهى پيدا خواهيد كرد. سعى كنيد با آهنگ زندگى همراه شويد تا راحت تر به آرزوهايتان برسيد. ميوه تا زمان رسيدنش نرسد، از درخت نمى افتد.

    بهمن:


    به هر عملی با دقت دست بزنیدبه دیگران هم اجازه پیش رفت و موقعیت بدهید در کار های خیر خواهانه سهیم شوید تا به زندگیتان برکت دهیدنچه در طلب آن هستید همان خواهد شد پس بیهوده دلشوره به دلتان راه ندهید اگر درک درستی از نعمت های دور و بر پیدا کنید همیشه در آرامش زندگی می کنید انتقام جویی کار شما نیست بیشتر اذیت خواهید شد.

    اسفند :

    شما نمی خواهید داراریی تان را به رخ کسی بکشید اما در رفتار و گفتارتان صادق هستید. همین امر باعث می شود دیگران گاهی در موردتان اشتباه قضاوت کنند. اگر می خواهید از شر بزرگی در امان باشید, بهتر است دور و برتان را کمی خلوت کنید. از برداشتن سنگهای بزرگ دست بردارید تا آسایش و آرامش به زندگیتان برگردد. به زور چیزی را نخواهید . به هر کاری زمان بدهید.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان