خانه

فواید باورنکردنی تخم مرغ

  • تخم مرغ فواید بسیاری دارد و خوردن آن مانع ریزش مو میشود و خوردن تخم مرغ به بیماران مبتلا به مرض قند توصیه میشود چون دارای هورمونی شبیه به انسولین است.تخم مرغ، تازه، فواید

    به کسانیکه خون زیادی از آنها رفته و دچار ضعف و بی حالی شده اند خوردن این ماده غذایی توصیه میشود البته ترکیبش با سرکه معجزه کننده است برای معده و دردهای آن.

    کسانیکه موهای خشکی دارند و یا ریزش زیادی دارد مالیدن تخم مرغ قبل از حمام به آنها توصیه میشود چون باعث رویش مجدد و آبرسانی به پوست سر میشود، فقط یادتان باشد زمانیکه تخم مرغ را روی سر میمالید 1ساعت کلاه پلاستیکی به سر کنید.

    جالب است بدانید پوست تخم مرغ هم بسیار عالیست و اگر شما پوست کوبیده شده را بر روی زخم بمالید کاملاً ضدعفونی میکند و برای بند آوردن خون دماغ هم مفید است.

    برای شناسایی و مطمئن شدن از تازگی تخم مرغ باید آب نمک درست کنید و تخم مرغ را در آن بیندازید اگر به صورت عمودی در ته لیوان ایستاد تخم مرغ تازه است و اگر وسط لیوان معلق بود چند روزه است و اگر بالا ماند هم تخم مرغ قدیمی و کهنه است و عمر زیادی از آن میرود و اگر هم روی محلول افقی ایستاد یعنی بسیار کهنه و فاسد است.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان