خانه

موی چتری مناسب برای هر فرم صورت

  • موهای چتری شما را چند سالی جوان تر نشان می دهد. اما ممکن است یک مدل موی چتری به فرم صورت کسی بیاید، ولی به صورت شما نیاید. در متن زیر می خوانید که موهای چتری را چه طوربزنیدکه به فرم صورتتان بیاید.

    صورت مربعچتری
    در صورت فرم مربع، موهای چتری در واقع باید زاویه های صورت را از بین ببرد و چهره را ملایم تر کند. چتری هایی را امتحان کنید که پیشانی را باریک کند. (چتری های متمایل به یک سمت برای این فرم صورتمناسب هستند). مدل دیگر، چتری های کامل است که در قسمت وسط، تا پایین ابروهایتان برسدو بتدریج در کناره ها بلندتر شود. چون زاویه های فک را نرم تر نشان می دهد.این نکته را فراموش نکنید: لایه های چتری را کمی نازک تر بزنیدتا قسمتی از پیشانی از بین آن ها دیده شود. این کار باعث می شود چتری ها بتوانند روی پیشانی حرکت کنند و حس نرمی و ملایم بودن حفظ شود.

    صورت قلبی
    اگر پیشانی اتان از فکتان پهن تر است، چتری هاباید نیمه ی پایینی صورت را متعادل کنند.باز هم چتری های بلند متمایل به یک طرف برای این فرم صورت عالی است. این نوع برش،فرم صورت را متعادل می کند، چون توجه را از چانه دور کرده و به سمت چشم ها می برد.

    صورت گرد
    افرادی که صورت گردی دارندموهای چتری را زیاد دوست ندارند چون فکر می کنند صورت آن ها را پُرتر از آن چیزی که هست نشان می دهد. اما این طور نیست. مدل موهای چتری شما باید بلند و باریکو به یک طرف متمایل باشد تا حس طول و بلندی صورت را القا کند.مدل چتری های خرد به فرم صورت های گرد اصلاً نمی آید.

    صورت مثلثی
    کسانی که فک مربعی و پهن و پیشانی باریکی دارند، باید چتری هایی داشته باشند که هر چه به سمت بیرون صورت می رودبلند تر شوند. چتری ها باید کمی حالت پریشان و خرد داشته باشد تا باریک بودن پیشانی را نشان ندهند. بدترین مدل برای فرم صورت مثلثی: چتری های پرپشت است چون فک را بیشتر نشان می دهد.

    صورت بیضی
    این افراد انتخاب های زیادی دارند. بین تمام فرم های صورت،فرم بیضیبهخاطرتناسبفرم، بیشترین تنوع مدل موی چتری را می تواند داشته باشد. از چتری های پر پشت گرفته تا متمایل به یک سمت و  هر اندازه ای در وسط، همه این مدل ها را می توانید امتحان کنید.

    مدلی که به هر کسی می آید
    مدل چتری قلبی برای هر فرم صورتی مناسب است. این مدل چتری در کناره ها کمی بلندتر می شود و خیلی دقیق در امتداد خط ابرو منحنی می شود تا قسمت میانی و قسمت وسط آن درست تا بالای پل بینی پایین می آید. یک قلب کشیده شده را تصور کنید که نقطه میانی آن خیلی عمیق نباشد و در قسمت میانی کمی بلند تر و کناره های آن در قسمت بالای ابروها بتدریج کوتاه تر می شود.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها زیبایی , مو ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان