خانه

ورزش های کلیدی مخصوص بزرگ کردن سینه

  • این ورزش از ارزان ترین و طبیعی ترین روش برای افزایش رشد سینه است،یکی از متداول ترین این ورزش ها، حرکت "پوش آپ" میباشد که برای شما توضیح میدهیم:ورزش، تمرین، بزرگ، پروتز، عمل
    1. روی یک سطح صاف، به روی شکم بخوابید.
    2. زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.
    3. حال درحالیکه کف دست هایتان با شانه ها در یک خط قرار گرفته است، آرنج هایتان را خم کنید.
    4. با حفظ تعادل بر روی کف دستها و آرنج، بدنتان را از زمین بلند کنید به صورتیکه قوزک پاها هنوز حالت ضربدری را حفظ کرده باشد در این حالت شما وزن زیادی را بلند نمیکنید به هیچ وجه هنگام بلند کردن بدن از روی زمین آرنج هایتان را صاف نکنید چون ممکن است به مفصلهایتان صدمه وارد کند.
    5. به آرامی کل بدنتان را پایین آورید، اما روی زمین نخوابید باید زاویه را تاجایی کم کنید که بازوهایتان به موازات زمین درآید باید این حرکت را 10 مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر میروید تعداد این دفعات را بیشتر کنید، هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشی پوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید.
    دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید این حرکات باید به صورت روزانه یا حداقل دو یا سه بار در هفته انجام شوند انجام این حرکات باعث می شود که سینه هایتان فرم زیبا و گِرد به خود بگیرند و همچنین عضلات پشتتان را نیز تقویت می کنند، شود.
    ۱- هر روز ۱۵ تا یک دقیقه ورزش مخصوص انقباض سینه ها رو انجام بدید، هر دو دست رو از منطقه آرنج به هم قفل کنید، یعنی با دست راست آرنج دست چپ، با دست چپ آرنج دست راست رو بگیرید، بعد دستها رو به سمت هم محکم فشار بدید و تا ۶۰ شماره بشمارید، رها کنید و چند دقیقه بعد دوباره اینکار رو تکرار کنید، در طول روز اگر تا ۱۵ یا حتی ۲۰ بار اینکار رو تکرار کنید و عضلات زیر بغل و سینه رو حسابی منقبض کنید و نگه بدارید بعد از گذشت دو هفته میبینید چقدر سینه ها خوش فرم و سفت شدند.
    ۲- این روش هم مثل بالایی، فقط نحوه گرفتن دست فرق میکنه، هر دو دست رو مشت کرده و مقابل هم مشتها رو به سمت هم فشار بدید، یعنی مشت دست راست و دست چپ به سمت طرفیت فشار بدید و عضلات زیر بغل و سینه ها رو منقبض کنی تا ۶۰ بشمارید ول کنید، این هم مثل بالایی یا اینکار یا کار بالایی روزی ۱۵ تا ۲۰ بار باید انجام دهید.
    ۳- استفاده از ماساژ روزانه بهترین راه است، روی تخت صاف یا زمین دراز بکشید، با دست راست سینه چپ و با دست چپ سینه ی راست را در دست بگیرید، این کار رو تا ۱۰بار انجام بدید، ماساژ باید برای شما لذت بخش و ارام کننده باشه هنگام ماساژ میتونید از روغن زیتون، روغن بچه جانسون، استفاده کنید.
    منبع: آشپزانه
    گردآورنده: سایت زیباکده

       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان