خانه

چشم بسته بخورید

  • اولین کسانیکه به راز و اهمیت شیرسویا پس بردند چینی ها بودند و توانستند به روش خانگی آن را تهیه و مصرف کنند.شیر، سویا، فواید، ویتامین

    خیلی ها فکر میکنند شیرسویا به گاو و شیر گاو ارتباط دارد، در صورتیکه شیرسویا یک محصول گیاهی است و تنها شباهتشان در رنگ ظاهری شان است.

    مزه سویا چون نزدیک به مزه ی غلات است به ذایقه ی همه ی افراد نمیخورد ولی اگر بدانیم چقدر مفید است چشم بسته هم که شده آن را میخوریم چون سرشار از پروتئین است و فاکتورهایی دارد که باعث میشود کلسیم زود جذب شود.

    شیرسویا ارزش غذایی بالایی دارد و میتوان گفت خواصش دارویی است و اولین دارویی است که خواصش به خواص حیوان ی نزدیک است و میتوان گفت پروتئین موجود در سویا همانند گوشت است و دارای خواص آنتی اکسیدانی بالاست، شیرسویا برای درمان بسیاری از بیماری ها هم موثر است.

    شیرسویا در درمان پوکی استخوان بسیار مفید است و به دلیل وجود یک سری ترکیبات میتوانند همانند هورمون های جنسی عمل کند و کلسیم های موجود را جذب کند، شیرسویا حاوی موادی به نام استروژن است و باعث میشود در دراز مدت بدنشان همانند خانمی که یائسگی ندارد عمل کند فقط یادتان باشد قبل از یائسگی از سیرسویا استفاده کنید.

    فقط مواظب باشید که شما هم همانند بسیار یافراد دیگر به شیرسویا حساسیت نداشته باشید چون تنها عوارض شیرسویا حساسیتی است که ممکن است در بدن به وجود بیاید حساسیت ها هم خودشان را با خارش و گرفتگی صدا نشان خواهند داد.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان