خانه

چه کنیم تا کمدمان همیشه مرتب باشد؟؟

  • كمد های شلوغ یكی از مشكلات خانم های خانه دار است. مساله این است كه در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.
    آنچه می خوانید ساده ترین و كاربردی ترین نكاتی است كه با كمك آن می توانید به كمد لباس هایتان سامان ببخشید.

    1 - شما باید از هر فضای خالی به نحو احسن استفاده كنید، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست. تنها كافی است با كمك سبدها، كشوها یا جعبه های چوبی كوچك فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.

    2 - برای جمع كردن لباس ها و ملحفه های كثیف و استفاده شده، بهترین كار آویزان كردن كیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری كنیم.

    3 - بهترین راه برای نظم بخشیدن به كمد لباس ها استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال ها یا تی شرت ها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه های آن قرار دهید. به این ترتیب پیراهن ها یا كراوات ها چروك نمی شوند و دسترسی به آنها نیز آسان تر می شود.

    4 - پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان كردن كلاه و چترهای مردانه، زنانه و كودكانه ای كه در خانه دارید، استفاده كنید.

    5 - اگر در خانه پارچه های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن كیف های پارچه ای و از این كیف ها برای تمیز نگه داشتن كفش ها و كیف های دستی خود استفاده كنید.

    6 - اگر در اتاق تان آرشیوی از روزنامه یا مجله های مختلف دارید و آنها را در جامجله ای نمی گذارید برای هر یك از آنها فولدر یا پوشه ای تهیه كنید و آنها را باسلیقه در قفسه ها قرار دهید. 

    منبع : مگ ایران

    برچسب ها دکوراسیون ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان