خانه
98.2K

خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۴:۰۶   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    سلامتی و زیبایی  روح و جسم 29

    دوستای خوبم ، توی این تاپیک تصمیم دارم  راههای مناسب برای سلامتی و زیبایی روح و جسم براتون بزارم 

    زیبایی جسم باعث زیبایی روح میشه، وقتی سالم هستیم درست فکر میکنیم و درست تصمیم میگیریم( عقل سالم در بدن سالم)

    و همینطور زیبایی روح صد درصد در زیبایی جسم تاثیر داره 

    افرادی هستن که زیبایی ظاهری ندارن ولی با رفتار درست و آرامشی که دارن بیشترین تاثیرو روی مخاطبینشون میزارن و در کنار دوستاشون زیباترین دیده میشن

    49 پس پیش به سوی سلامتی و زیبایی روح و جسم49

    خانومانه ، زیباتر از قبل...
  • leftPublish
  • ۲۰:۲۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    درمان موهای وز_شده_با_روشهای_خانگی

    شايد آزار‌دهنده‌ترين اتفاق براي خانم‌ها وز شدن موهاي نازنين‌شان باشد؛ اتفاقي كه هراز گاهي همه ما بعد از هر بار رنگ يا دكلره كردن موها درگيرش مي‌شويم و به هر دري مي‌زنيم تا گيسوان‌مان به روزهاي اوج خود بازگردند. اگر زياد اهل رسيدگي به موها و ويتامينه كردن آنها با ماسك‌هاي طبيعي همراه با تغذيه مناسب نيستيد نبايد منتظر معجزه باشيد. بلايي كه بر سر موهاي شما آمده تنها با يك دوره طولاني تقويت و رسيدگي درمان مي‌شود؛ پس روي صحبت ما با شماست كه ديگر قرار نيست با همين موهاي وز سر كنيد. دواي درد شما همين جاست.

    شر موهاي  وز را بكنيد

    همه روش‌هايي كه اين روزها براي صاف، فر و حالت دادن به موها به كار مي‌گيريم در كوتاه‌مدت عوارضي همراه دارند. اما شايد بگوييد كه تا به حال موهاي خود را رنگ نكرده‌ايد و كلا عادت به استفاده از اتو و سشوارهاي حالت‌دهنده مو نداريد و موهاي‌تان تنها با تغييرات آب و هوا حالت وز و زشتي به خود مي‌گيرند.

    دليل‌تان هر چه كه باشد بايد بدانيد موهاي ما از ساختماني سه لايه با هزاران سلول تشكيل شده است كه براي سالم و درخشان ماندن نياز به رسيدگي و رطوبت مناسب دارد. زماني كه كوتيكول لايه بيروني موها در معرض رنگ‌هاي شيميايي و حرارت‌هاي زياد وسايل حالت‌دهنده قرار مي‌گيرد به مرور سلامت خود را ازدست داده و وز و خشن مي‌شود.

    البته تا زماني كه موها مرتب صاف مي‌شود آسيب ديدگي موها به خوبي قابل مشاهده نيست، اما به شستن و خشك كردن موها بعد از حمام و يا با هر تغيير آب و هوايي سوخته و وز به نظر مي‌رسند و تارهاي مو از ريشه بي حالت و كدر مي‌شوند.

    از طرفي افرادي كه موهاي خشك و مجعدي دارند بيشتر از هر كسي مستعد وز و خشن شدن موها هستند اما اين قصه سردراز دارد پس بهتر است با كمك روش‌هاي زير تا دير نشده به موهاي‌تان سر وساماني بدهيد.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۰۹:۱۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    وزن کم کردن سریع چه عوارضی دارد؟؟؟

    ریزش موها، چین و چروک و شلی پوست صورت و بدن، ضعف اعصاب، افت فشار خون، ضعف و بی‌حالی، پوسیدگی دندان‌ها، بروز سنگ کیسه صفرا، ورم و زخم معده، یبوست و حتی افسردگی از عوارض کاهش وزن سریع هستند. همچنین کاهش سریع وزن موجب مقاومت بدن در برابر لاغری می‌شود، علت این امر نیاز بدن به حفظ بافت چربی به عنوان ذخیره حیاتی انرژی بدن در مواقع گرسنگی و قحطی است و بدن تلاش می‌کند به هر صورت ممکن ذخیره چربی را حفظ کند.

    برای کاهش ۴ کیلو در ماه چگونه ورزش کنیم؟ 

    شدت و مدت برنامه ورزشی به عواملی مانند سن، جنس و وزن شما بستگی دارد. حتی خود شدت تمرین نیز در این مقدار نقش دارد. اما حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته، یعنی ۵ جلسه ۳۰ دقیقه ای که می تواند ترکیبی از تمرینات اینتروال و استراحت فعال با انجام تمرینات بدنسازی باشد، لازم است. 

    روش دیگر این است که بدن را آماده ورزش کنید و در صورتی که هیچ وسیله بدنسازی ندارید، چند حرکت بدنسازی با وزن بدن انجام دهید، سپس تمرین هوازی را دنبال کنید. اگر هم بتوانید در باشگاه با وسایل بدنسازی تمری کنید، نتیجه کاهش وزن بهتر و سریع تر خواهد بود.

    عرق کردن زیاد هیچ تأثیری بر کاهش وزن ندارد، چون فقط آب بدن کم می شود. سونا نیز فقط موجب دفع آب از بدن می شود و نقشی در چربی سوزی ندارد.

    نتیجه:

    آنچه که توضیح داده شد، ساده ترین روش کاهش وزن مبتنی بر رژیم غذایی سالم، تمرین هوازی و بدنسازی است. آیا ژل، کرم و داروهای لاغری می تواند جایگزین این ها شود؟ بله، پاسخ منفی است. پس وسوسه نشوید و فریب تبلیغات کاهش وزن را نخورید. یک رژیم غذایی با انرژی متوسط که با یک برنامه ورزشی استقامتی – مقاومتی همراه شود و همزمان با آن عادت های غذایی نیز اصلاح شود؛ مفید ترین روش برای کاهش وزن است.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۰۹:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    روشهای کاهش_وزن 

    با این هفت روش اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید، در این راهنما کارهایی را که نباید انجام دهید، خواهید خواند,.وخواهید دانست کهاز بین بردن چند کیلو اضافه وزنی که  بدست آورده اید، کار خیلی سختی است..

    حتی بعضی ها به چاق شدن بیشتر تمایل دارند، چرا که سوخت و ساز بدنشان کندتر از بقیه است.برای اینکه بتوانید وزنتان را کم کنید، بدون اینکه ناامید شوید باید کارهای زیادی را انجام دهید.

     چیزی که باید درباره ی کاهش وزن بدانید، این است که کاهش وزن یک فرایند تدریجی است و زمان بر است. در حقیقت کاهش وزن با سرعت زیاد، فقط باعث خواهد شد ضعیف و بیمار شوید! اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید، در این راهنما کارهایی را که نباید انجام دهید، خواهید خواند.

           

    ۱-رژیم های دیوانه وار نگیرید

    برنامه های غذایی خیلی زیادی وجود دارند که ادعا می کنند با رعایت آن ها بسرعت وزنتان کم می شود. در این رژیم ها غرق نشوید! رژیم غذایی را انتخاب کنید که همسو و مطابق بدن و سبک زندگی تان است. رژیم های غذایی در مورد همه یکسان جواب نمی دهد، پس اگر مشاهده کردید که رژیمی روی دوستتان بخوبی کار کرده، می توانید از آن رژیم بهره ببرید، اما باید با توجه به نیازهای خودتان، اصلاحش کنید.

    ۲- هیچ وقت تعادل بین تغذیه و ورزش را بهم نزنید

    کاهش وزن صحیح تنها از طریق حفظ تعادلی سالم بین تغذیه و ورزش پدید خواهد آمد. پس متعادل باشید و به خودتان گرسنگی ندهید و بدنتان را از مواد مغذی محروم نسازید. خوب بخورید و ورزش کنید.

    ۳-مثل یو یو رژیم نگیرید

    خیلی ها مثل یو یو رژیم می گیرند. این کار می تواند فوق العاده خطرناک باشد و به سلامت بدنتان آسیب برساند. به یک رژیم غذایی بچسبید و همین که به هدفتان رسیدید، حواستان را جمع کنید تا دوباره به پرخوری نیفتی

    ۴- بیش از اندازه ورزش نکنید

    شاید پیش خودتان فکر کنید که اگر چند ساعتی به هر جلسه ی تمرینی تان در روز یا هفته اضافه کنید، قطعاً سریع تر وزنتان کم می شود. اما حقیقت این است که بدن شما هم به کالُری احتیاج دارد و وقتی که شما هرچه انرژی داشتید را صرف ورزشتان کردید، احساس خستگی و کوفتگی به شما دست خواهد داد. حتی ممکن است با ورزش بیش از اندازه، به عضلات و بدنتان صدمه هم بزنید!

    ۵-قرص های کاهش وزن نخورید

    قرص های لاغری یا چربی سوز کلی مواد شیمیایی به بدن شما وارد می کنند. بدن شما ممکن است توسط این مواد، آسیب هایی جبران ناپذیر ببیند. جدای از اینکه مصرف چنین قرص هایی در شرایط بد می تواند کشنده باشد، قطعاً پی خواهید برد که پوستتان خراب شده، سیستم گوارشتان بهم ریخته و دیگر اتفاقات این چنینی.

    ۶- در غذاهای سالم هم پر خوری نکنید

    مواد غذایی سالم و فراوانی وجود دارد که برای کاهش وزن پیشنهاد می کنند. اما این بدین معنی نیست که می توانید بدون هیچگونه نگرانی به وسط سفره شیرجه بزنید! برای اینکه وزنتان کم شود، هر چیزی را باید به اندازه ی صحیح مصرف کنید.اگر می خواهید وزن کم کنید و خوش اندام شوید، باید خیلی صبور باشید. سریع وزن کم کردن باعث خواهد شد تا پوستتان شل و آویزان شود و نسبت به سنی که دارید پیرتر بنظر برسید. آبرومندانه وزن کم کنید!

    ۷-به سراغ عمل های جراحی نروید

    جراحی هایی همچون لیپوساکشن و کوچک کردن معده، اهدافی پزشکی دارند، و به هیچ عنوان نباید به آن ها به چشم عمل های زیبایی نگاه کنید. پس از عمل جراحی باید خیلی خیلی مراقبت چیزهایی که می خورید باشید، چرا که غذاهای زیادی برایتان مشکل ایجاد خواهند کرد. این دیگر به انتخاب شما بستگی دارد که آیا سلامتی را به ظاهر خوب می فروشید و عمل می کنید؟ حتماً در این رابطه با پزشکتان مشورت نمایید و از توصیه های او بهره ببرید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۰۹:۲۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    هشدار رژیم_نامناسب 

    ‼️رژیم‌های لاغری غلط، رژیم‌های بسیار کم‌کالری هستند که نمی‌توانند نیازهای طبیعی بدن را تأمین کنند، پروبادی :رژیم‌های غیراصولی دیگر نیز شامل رژیم‌های بدون کربوهیدرات (مواد نشاسته‌ای چون نان و برنج)، آب‌درمانی، رژیم چربی، رژیم پرپروتئین و رژیم تک‌خوری (مثال بالا رژیم شیر ) می‌شود.

    📌رژیم‌های غذایی کم‌کالری، مانع رسیدن و دریافت انرژی مورد نیاز سلول‌ها می‌شود و از آنجا که متابولیسم بدن به خوبی صورت نمی‌گیرد، پروبادی: فرد سست و بی‌حال شده و پس از مدتی از ضعف زیاد دچار بیماری می‌شود. نکته مهم دیگر آن که وقتی بدن فردی به متابولیسم پایین عادت کند، با کنار گذاشتن رژیم، حتی با مصرف مواد غذایی طبیعی هم چاق می‌شود.

    بی‌شک بهترین روش لاغری استفاده از تمام گروه‌های غذایی یعنی نان و غلات، سبزیجات، میوه‌جات، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، تخم‌مرغ و حبوبات در کنار فعالیت‌های ورزشی چون پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی یا انجام حرکات منظم روزانه است.

    🚩متخصصان تغذیه ابتلا به عوارضی چون پوکی استخوان، ریزش مو، ریختن دندان، کم‌خونی، کاهش بینایی و ضعف اعصاب را پس از گرفتن رژیم‌های غیراصولی گریزناپذیر می‌دانند.

     رژیم غذایی (کاهش وزن ) به معنای نخوردن و کم خوردن و گرسنگی کشیدن نیس‼️ رژیم کاهش وزن اصولی و به جا خوردن در وعدهای شیش وعده ای و از تمام گروه های غذایی و به همراه ورزش مناسب امکان پذیر میباشد...✅

    🙏عزیزان لطفا اگاهانه رفتار کنید و هر حرفی رو از هر شخص نااگاه قبول نکنید بعضی دوستان به بنده درخواست رژیم دادن و خواستن 1 ماهه لاغر بشن اما به عوارض بعدش اصلا فکر نمیکنن .

  • ۰۹:۲۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    رژیم مناسب

    تعادل_کالری_‌ها

    کم کردن وزن فقط به متعادل کردن کالری‌هایی که مصرف می‌کنید و کالری‌هایی که می‌سوزانید بستگی دارد. هیچ دارو، برنامه یا ماده‌ای نمی‌تواند به طور معجزه‌آسایی وزن شما را پایین بیاورد. نیم کیلو چربی معادل 3500 کالری است، ازاینرو برای کم کردن یک کیلو از وزنتان در هفته باید بتوانید طی 7 روز، روزانه حداقل 1000 کالری کمتر مصرف کرده و با ورزش کردن، سوختن کالری‌تان را تقویت کنید.

    #اصول_برنامه_غذایی

    وقتی مجبور باشید کمتر از 1200 کالری در روز مصرف کنید، شاید سخت باشد که همه نیازهای غذایی بدنتان را تامین کنید. برنامه‌های غذایی که کمتر از این میزان کالری در روز به فرد می‌رسانند برای طولانی‌مدت خوب نیستند زیرا به مرور زمان بدنتان احساس قحطی کرده و حس پرخوری به شما غلبه خواهد کرد.

    طبق تحقیقاتی که دکتر باربارا رولز، فوق‌تخصص تغذیه دانشگاه ایالتی پن، توضیح می‌دهد که افراد می‌توانند با بالا بردن تراکم مواد مغذی در غذاهای مصرفی خود در عین کم بودن کالری، احساس سیری کنند، مثل غذاهای با محتوی فیبر یا آب بالا مثل میوه‌ها، سبزیجات و سوپ‌ها. آکادمی تغذیه و رژیم‌غذایی اضافه می‌کند که مصرف 4 تا 5 وعده‌غذایی در روز، ازجمله صبحانه، در کاهش‌وزن اهمیت زیادی دارد.

    براساس راهبردهای غذایی USDA، یک برنامه‌غذایی 1200 کالری می‌تواند شامل یک فنجان میوه، یک و نیم فنجان سبزیجات، 110 گرم غلات یا نان، 85 گرم گوشت یا حبوبات، 3 فنجان شیر بدون چربی و 17 گرم چربی یا روغن سالم، باشد.

    ورزش

    تعداد کالری‌هایی که از طریق ورزش می‌سوزانید برحسب سن، وزن، شدت و مدت تمرینتان متفاوت است.توصیه می‌کند که 30 دقیقه ورزش هوازی روزانه مثل پیاده‌روی تند یا دویدن داشته باشید.

    یک فرد 70 کیلویی که به مدت نیم ساعت با سرعت 5.5 کیلومتر در ساعت راه برود، 149 کالری می‌سوزاند. ورزش علاوه بر اینکه کالری می‌سوزاند، روحیه‌تان را تقویت کره و سلامت قلبی‌-عروقی‌تان را ارتقا می‌دهد. اگر به طور منظم ورزش نمی‌کنید، کم‌کم شروع کرده و به تدریج مدت تمرینتان را بالا ببرید. قبل از شروع هر برنامه ورزش با پزشکتان مشورت کنید.

    #راهکارهای_رفتاری

    داشتن دفترچه یادداشت غذایی یک راهکار رفتاری عالی برای موفقیت در کاهش وزن است.

  • leftPublish
  • ۰۹:۲۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    رژیم_مناسب

    حذف وعده های غذایی

    ❌وقتی که شما یک وعده را حذف میکنید بدن شما به ” حالت روزه داری ” میرود. پروبادی, در طول این روزه داری کربوهیدرات ها، پروتئین و چربیها به عنوان منبع انرژی استفاده میشوند.کربوهیدرات اولین منبع بدن برای استفاده از انرژی می*باشد و بعد از آن پروتئین و چربی* قرار میگیرند.

    ✅همینطور که این حالت روزه داری ادامه پیدا میکند در بدن اتفاقات زیر رخ میدهد : 

    ❗️ ذخایر گلیکوژن عضلات به کبد و ماهیچه ها انتقال داده میشود.

    چون که سطح گلوکز بدن کاهش پیدا میکند بدن به دنبال یک منبع انرژی جایگزین میگردد. پروبادی,از آن جا که مغز و اعصاب انرژی را به صورت گلوکز ترجیح میدهند از ماهیچه*ها به عنوان منبع سوخت استفاده کرده و به تجزیه آنها میپردازند.

    ❗️بدن در تلاش برای حفظ پروتئینهای باقیمانده از ذخایر چربی به عنوان منبع سوخت در قالب استواستیک اسید (acetoacetic acid) استفاده میکند.

    ❗️هر چقدر که مدت زمان میان وعده ها بیشتر شود سطح هورمونpb تیروئید (T3) بیشتر کاهش پیدا میکند.

    ❗️تاثیرات منفی روی سطح انسولین بدن باعث ترشح بیشتر انسولین شده که این امر نیز باعث ذخیره کردن چربیها در بدن میشود.

    در فرایند تبدیل چربیها به عنوان منبع سوخت که به آن کتوسیس (ketosis) میگویند تاثیرات منفی زیر در بدن رخ خواهد داد: 

    1⃣ حالت تعوع

    2⃣ خستگی

    3⃣ یبوست

    4⃣ کاهش فشار خون

    5⃣ افزایش ریسک بیماریهای کلیوی (اوریک اسید)

    6⃣ مشکلات تنفسی

    7⃣ افزایش احتمال آسیبهای جنینی در زنان باردار

    ❗️در جریان استفاده بدن از چربیها به عنوان منبع سوخت بدن روی به کاهش انرژی مصرفی برای حفظ چربیها و بافتهای عضلانی میاورد (کاهش متابولیسم بدن).به علاوه با کوچکتر شدن عضلات آنها ضعیفتر شده و انرژی مصرفی در این حالت نیز باز هم کاهش پیدا می*کند.هورمون*ها نیز به منظور حفظ عضلات سرعت متابولیسم را کاهش میدهند. پروبادی , در این حالت بدن برای حفظ ذخایر چربی خود از کالریها به طور کارامد بهره خواهد برد و از بافت*های عضلانی و ماهیچه ها استفاده خواهد کرد.کاهش سطح متابولیسم تاثیر مستقیم در از دست دادن ماهیچه ها دارد

    خانومانه ، زیباتر از قبل...
  • ۱۴:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست

    درمان طبیعی آکنه با روغن گیاه گل مغربی

    اسیدهای چرب امگا ۶ موجود در روغن گل مغربی، پوست را تقویت کرده و چربی را تنظیم می‌کنند.

    تفاوت بین جوش‌های هورمونی و آکنه کیستیک

    همه ما مجبوریم در بعضی مواقع با جوش‌های پوستی به نام کورک کنار بیاییم اما بعضی از افراد با شدیدترین نوع جوش سر‌و‌کار دارند: آکنه کیستیک. جوش در میان نوجوانان بسیار شایع است اما گاهی اوقات بزرگ‌سالان هم به آن دچار می‌شوند. این بثورات پوستی معمولا به واسطه منافذ مسدود و در سن بلوغ ایجاد می‌شوند. درمان های لک با اسید سالیسیلیک و پماد‌های حاوی عوامل ضدالتهابی برای خشک کردن جوش ها یا جلوگیری از بروز کورک کافی هستند.

     

    از سویی دیگر، آکنه کیستیک غالبا در میان بزرگسالان اتفاق می‌افتد. این عودها شدید هستند و باعث جوش‌های چرک دار با کیست می شوند. تورم و زخم نیز در مدت جوش زدن و بعد از آن اتفاق خواهد افتاد. آکنه کیستیک در زیر بافت‌های پوست شکل می‌گیرد. از آنجا که این کیست ها در زیر پوست ایجاد می‌شوند کاملا توسط پوست مهر‌و‌موم می شوند که باعث می‌شود خارج کردن آنها به کاری دردناک و دشوار تبدیل شود. حتی اگر التهاب فروکش کند، این کیست‌ها زیر پوست باقی خواهند ماند.

     

    چگونه گیاه گل مغربی به جلوگیری از جوش و آکنه کیستیک کمک می‌کند

    روغن گیاه گل مغربی حاوی دو نوع ماده مغذی است: گاما لینولنیک اسید (GLA) و لینولنیک اسید. هر دو ماده مغذی دارای اسیدهای چرب امگا ۶ هستند که به جذب اینولین کمک می‌کنند. اینولین، ساختاری است که سلولهای ما را می‌سازد. این ماده‌ی مغذی هورمون‌ها را تنظیم می‌کند، بافت پوست را بهبود می‌بخشد، اعصاب را بهتر می‌کند و از التهاب جلوگیری می‌کند. متأسفانه بدن نمی‌تواند اسیدهای چرب امگا تولید کند و ما این ماده‌ی مغذی را از غذاهایی که می‌خوریم، دریافت می‌کنیم.

     

    درمان جوش‌های هورمونی با روغن گل مغربی

    کورک یا جوش های هورمونی معمولا با التهاب افزایش می‌یابند. عوامل ضد التهابی در روغن گل مغربی، پوست تحریک شده را آرام خواهد کرد. همچنین فلورای پوست را دوباره متعادل کرده، چربی را تنظیم می‌کند و سطح پوست را صاف می‌گرداند که تمام این ها به داشتن پوستی صاف و بدون جوش کمک می‌کنند.

     

    به منظور جلوگیری از بروز جوش، فقط مقدار کمی از این روغن را مستقیما روی جوش قرار دهید. همچنین می توانید چند قطره از روغن گل مغربی را به مرطوب‌کننده‌ی مورد‌علاقه‌تان اضافه کنید. این محصول را مثل همیشه روی پوست‌تان بمالید و این کار را تا زمانیکه پوست‌ تان شروع به آرام شدن کند، انجام دهید.

     

    درمان آکنه کیستیک با روغن گل مغربی

    اسیدهای چرب امگا ۶ موجود در روغن گل مغربی، پوست را تقویت کرده و چربی را تنظیم می‌کنند. اسیدهای چرب ضروری، پوست را هیدراته نگه می‌دارند تا اثرات عود آکنه را به حداقل برسانند. ما توصیه می‌کنیم که مکمل روغن گل مغربی را به همراه مکمل های زینک یا روغن ماهی مصرف کنید تا اثربخشی آن در مقابله با آکنه کیستیک افزایش یابد.

     

    همچنین، می‌توانید روغن گل مغربی ۱۰۰ ٪ خالص را روی پوست‌تان بمالید. کف دست‌ها را تمیز کنید، سه تا چهار قطره از این روغن را روی آن ها بریزید سپس روغن را بطور مستقیم روی ناحیه مشکل‌دار ماساژ دهید. اینکار را هر شب انجام دهید تا زمانیکه تحریک و التهاب فروکش کند.

    توجه داشته باشید که درست است روغن گل مغربی به کاهش التهاب و درد کمک می‌کند، اما درمانی برای آکنه محسوب نمی‌شود.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۴:۳۷   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست

    5 ترفند ساده شبانه برای بیدار شدن با پوستی درخشان

    ماسک‌های شبانه، یک راه بسیار خوب برای رسیدگی بیشتر به پوستتان و توجه بیشتر به آن می‌باشد.

    از یک پاک‌کننده آرایشی یک مرحله‌ای استفاده کنید

    خوابیدن با آرایش، یک راه مطمئن برای مسدود کردن منافذ پوستتان و افزایش رادیکال‌های آزاد است که به روند پیری سرعت می‌بخشد. برای کمک به داشتن پوستی تمیز و درخشان که برای پذیرش محصولاتی که در صبح استفاده می‌کنید، کاملا آماده باشد، چیو می‌گوید به دنبال یک محصول دو کاره باشید. او می‌گوید: مواد پاک کننده‌ای که در یک زمان، هم آرایش را پاک می‌کنند و هم پوست را تمیز می‌کنند، میانبرهای فوق‌العاده‌ای برای کاهش زمان برنامه زیبای شما هستند.

     

    با اسید گلیکولیک لایه برداری کنید

    چیو می‌گوید: برداشتن لایه بالایی سلول‌های مرده پوست، به شما درخشندگی فوق العاده‌ای می‌دهد اما لایه برداری روزانه با لایه بردارهای دانه‌دار معمولی برای پوست، زیادی زبر و ناملایم است، غدد چربی را دچار اختلال می‌کند، و در واقع پوست صورت شما را چرب‌تر می‌گرداند. به جای آن، چیو توصیه می‌کند که اسید گلیکولیک را امتحان کنید زیرا ملایم‌تر است. او می‌گوید: قبل از مناسبت‌های مهم از محصولی استفاده کنید که حاوی ترکیبی از اسید گلیکولیک و ماندلیک و گلوکونولاکتون باشد که خطوط ریز را پر می‌کند، به پوست درخشندگی می‌دهد و باعث می‌شود که آرایش روز بعد روی پوست صافتان، بهتر بنشیند.

     

    از یک روغن شب استفاده کنید

    برای اینکه در طول شب، فقط با یک قطره محصول، به مقدار زیادی درخشندگی دست یابید، شاید روغن‌های شب، بهترین دوست شما باشند. آنها بهتر از محصولات دیگر به داخل پوست نفوذ می‌کنند و یک راه ورودی عالی برای مواد تشکیل دهنده فعال، فراهم می‌کنند. چیو توصیه می‌کند که از روغن شب، چند بار در هفته استفاده کنید تا به چهره‌تان، درخشندگی بیشتری بدهید.

     

    … یا یک کرم صورت چند کاره

    آیا احساس خوب مالیدن یک کرم بسیار مرطوب کننده در شب را دوست دارید؟ برای افزایش درخشش پوستتان هنگامیکه خواب هستید، چیو توصیه می‌کند که از یک کرم صورت چند کاره استفاده کنید که هم رطوبت رسانی می‌کند و هم لایه برداری. او می‌گوید: به دنبال کرمی باشید که حاوی اسیدهای پلی هیدروکسی مانند اسید گلوکونولاکتون و اسید لاکتوبیونیک باشد. یک لایه ضخیم از این کرم را قبل از خواب به صورتتان بمالید و صبح آنرا پاک کنید.

     

    از یک ماسک خواب استفاده کنید

    چیو می‌گوید: ماسک‌های شبانه، یک راه بسیار خوب برای رسیدگی بیشتر به پوستتان و توجه بیشتر به آن می‌باشد. پوست در هنگام خواب، ترمیم سلولی بیشتری را تجربه می‌کند و می‌تواند در این زمان، محصولات را بیشتر جذب کند. او توصیه می‌کند که از یک ماسک مخصوص شب، چند بار در هفته بجای انجام برنامه‌ی معمولی مراقبت از پوستتان در شب، استفاده کنید. پوست را تمیز کنید، یک لایه ماسک روی آن پخش کنید و بخوابید. او توصیه می‌کند که ازماسک‌های حاوی روغن آووکادو استفاده کنید زیرا پوست را هیدراته می‌کند و مقدار زیادی آنتی اکسیدان به پوست می‌رساند.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۵:۱۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    نوشیدنی_لاغری 

    مواد لازم:

    آب گرم

    سرکه سیب

    عسل

    آب پرتقال

    در یک بطری 200 میلی لیتر آب گرم بریزید و 2 پیمانه سرکه سیب به آن اضافه کنید، برای کاهش طعم و مزه سرکه، 2 پیمانه عسل ( برای بیماران دیابتی توصیه نمی شود )

     به آن اضافه کنید

     برای بهتر شدن طعم این نوشیدنی آب پرتقال طبیعی اضافه کنید و در آن را ببندید.

    این نوشیدنی را 3 بار در روز و 30 دقیقه قبل از صرف هر وعده غذایی به مقدار یک لیوان بزرگ بنوشید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۱:۲۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    انتخاب لباس براساس رنگ پوست


     - اگر ته‌ مایه رنگ پوستتان به سمت رنگ‌های گرم مثل زرد متمایل است، رنگ‌هایی که می‌توانند مکمل رنگ پوست شما باشند عبارتند از: نارنجی و قرمز. نارنجی‌هایی که شامل نارنجی قرمز مثل نارنگی و نارنجی زرد مثل انبه و پرتقالی می‌شوند. برای خانم‌هایی که رنگ موهایشان زیتونی و چشم‌‌هایشان قهوه‌ای است، بهترین رنگ، نارنجی پرتقالی و انبه‌ای است. رنگ‌های نارنجی را می‌توانید با قهوه‌ای شکلاتی و سفید هماهنگ کنید و با کفش‌هایی به رنگ نقره‌ای به آنها درخشش بدهید.


    - اگر قرمز دوست دارید، بهتر است از قرمز مایل به ارغوانی یا شرابی استفاده کنید. این رنگ چشمگیر می‌تواند به راحتی با هر رنگ خنثی در کمدتان هماهنگ شود مثل رنگ خاکی، سیاه، سفید یا آبی - سرمه‌ای‌. این رنگ مناسب پوست های گرم با تن قهوه‌ای است.


    - اگر مو و چشم هایتان تیره است، می‌توانید از رنگ‌های مخالف و شادی مثل آبی‌ روشن و صورتی استفاده کنید. این دو رنگ پرطراوت به خوبی با رنگ‌هایی مثل خاکی، خاکستری، آبی-سرمه‌ای و سفید ترکیب می‌شوند.



     -اگر ته‌ مایه رنگ پوستتان آبی یا سرد است، رنگ زردلیمویی و سبزنعناعی انتخابی ایده‌آل برای رنگ شال و روسری، زیورآلات و بلوزهایتان است.



    - اگر رنگ بلوزتان را زرد لیمویی انتخاب کردید، می‌توانید آنها را با رنگ‌های شکلاتی و خاکی هماهنگ و ترکیبی زیبا را تجربه کنید.


    - اگر طرفدار رنگ سبز هستید، بهتر است از سبزهای تیره و قوی مثل سبز نعناعی برای بارانی یا شالتان استفاده کنید.




    به اشتراک گذاشته شده از تایم لاین نازنین جون

  • leftPublish
  • ۱۸:۴۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    چرا پوست آویزان می شود

    می گویند پوست باید محکم و شاداب باشد، اما هرچه سن و سال فرد بیشتر می شود، شادابی و استحکام پوستش کمتر از قبل خواهد شد.

     برای همین عادت کرده ایم پوست گردن، بازوها، دست ها و صورت مادربزرگ ها و پدربزرگ ها را در حالت افتاده و آویزان ببینیم و بعد از آن با خودمان می گوییم باید این واقعیت را پذیرفت که افزایش سن، یکی از مهم ترین عواملی است که باعث افتادگی پوست می شود.

    این موضوع که افزایش سن موجب افتادگی پوست می شود، درباره سایر عللی که در این زمینه نقش دارد، چنین توضیح می دهد: قرار گرفتن در معرض آفتاب برای مدت طولانی یکی دیگر از عوامل موثر بر افتادگی پوست است.

    علاوه بر این، استعمال سیگار هم می تواند در این زمینه نقش مهمی ایفا کند به طوری که پوست افراد سیگاری، شل تر و افتاده تر از هم سن و سالانی است که سیگار مصرف نمی کنند.

    ژنتیک و تغذیه نامناسب هم می تواند در افتادگی پوست موثر باشد. به همین دلیل هم برخی افراد در سنین پایین تر دچار این مشکل می شوند و بعضی تا سنین بالا افتادگی پوست نخواهند داشت.

    کسانی که با استفاده از رژیم های سخت و غیرعلمی، وزن شان را به طور ناگهانی و غیرمتعادل کاهش می دهند نیز در معرض این مشکل قرار خواهند داشت.

     البته خیلی ها تصور می کنند بارداری عاملی است که می تواند باعث افتادگی پوست شود، معمولا افتادگی پوست پس از بارداری، در قسمت های مختلف بدن غیر از شکم برگشت پذیر است و مشکلی جدی به حساب نمی آید ولی در مورد شکم ممکن است این مشکل برگشت پذیر نباشد.

    عوامل محیطی مانند کار کردن در شرایط یا محیط های خاص نیز می تواند بر افتادگی پوست نقش موثری داشته باشد.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۸:۵۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

     پس از کاهش وزن چگونه بايد از شل شدن پوست پيشگيري کرد؟

    وقتی جوانید وزن کم کنید

     هر چه سنمان بیشتر میشود، پوست قابلیت ارتجاعی طبیعی‌اش را از دست میدهد. بهمین دلیل اگر هنگام جوانی از شر وزن اضافه‌تان خلاص شوید، پوستتان بجای اولش باز خواهد گشت. هر چه زودتر وزنتان را کم کنید، شانس بیشتری خواهید داشت که پوستتان خودش سفت شود. پس معطل نکنید! همین حالا برای کاهش وزنتان اقدام نمایید.

     رژیم یو یو نگیرید

    مانند یو یو رژیم گرفتن نه تنها برای بدنتان بلکه برای پوستتان هم خوب نیست. دائما فربه شدن و دوباره آب رفتن، پوست شما را تحت استرس قرار میدهد، پس باید بیشترین تلاشتان را بنمایید تا از رژیم یو یو دوری کنید.

     بتدریج وزن کم کنید

    فرایند سفت شدن پوست کند است، به همین دلیل ریتمی که وزنتان را کم می‌کنید هم باید تدریجی باشد. از این گذشته، کاهش وزن واقعی، زمانی رخ خواهد داد که تغییرات مهمی در سبک زندگیتان ایجاد کنید. این تغییرات، زمان برند اما از رژیم یو یو جلوگیری کرده و احتمال شل و افتاده شدن پوست بدنتان را کم می‌کند.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۸:۵۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    چگونه از شل شدن پوست جلوگیری کنیم 

    آب فراوان بنوشید

    پوست سالم در واقع پوستی است که هیدراته باشد. بهمین دلیل همیشه باید یک بطری آب در دسترستان باشد تا بتوانید همیشه از آن بنوشید. همچنین مطمئن شوید که از نوشیدنی‌های ناسالم همچون نوشابه دوری می‌کنید، چرا که آن‌ها دارای مواد شیمیایی ناسالمی هستند.

    نقش پروتئین در پوست

    کلاژن و الاستین دو ماده ای هستند که در خاصیت الاستیک و چاق نگه داشتن پوست موثرند یک رژیم غذایی متعادل با پروتئین کافی داشته باشید پروتئین برای قابلیت ارتجاعی پوست مهم است. کلاژن یکی از فراوانترین پروتئین های بدن است در صورتی که پروتئین رژیم غذایی کافی نباشد کلاژن تخریب شده و پوست شل با چین و چروک پیدا خواهید کرد. یک رژیم غذایی دارای پروتئین هایی مانند ( پنیر، شیر، حبوبات، دانه ها، اجیل، ماهی ) که همه حاوی کلاژن و الاستین هستند در حفظ پوست موثرند.

    مراقبت از پوست

    از پوست خود مراقبت کنید. روزانه لایه برداری انجام دهید زیرا کمک به حذف سلولهای مرده پوست و گردش خون پوست را افزایش می دهد. حمام با نمک دریا و مواد معدنی موثر است استفاده از کرم با فرمول گیاهی و مواد تشکیل دهند مانند ( اسید هیالورونیک، آلوئه ورا، عصاره مخمر، پروتئین سویا، و ویتامین های A, C, E می تواند به هیدارته و افزایش کلاژن و الاستین در پوست کمک کند مواد شوینده خشن مانند سولفات ها در صابون، شامپو و مایعات ظرفشویی را محدود کنید از برنزه کردن پوست خود با نور آفتاب پرهیز کنید. از قرار دادن پوست خود در آب گرم و کلردار خوداری کنید. قبل از حمام رفتن پوست بدن خود را با یک برس نرم به آرامی ماساژ دهید این کار کمک به پوسته پوسته شدن پوست کرده و گردش خون را افزایش، مواد مغذی حیاتی را به پوست رسانده و کیفیت کلاژن و الاستین پوست را بهبود می بخشد. از یک کرم سفت کننده پوست در هر روز برای کمک به داشتن پوست انعطاف پذیر و صاف استفاده کنید.

  • ۱۸:۵۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    چگونه از شل شدن پوست جلوگیری کنیم

    مصرف آنتی اکسیدان ها

    در رژیم غذایی خود به اندازه کافی از آنتی اکسیدان ها و روغن های سالم استفاده کنید خوردن میوه های تازه، سبزیجات، آجیل و روغن های سالم کمک خواهد کرد تا پوست سالم داشته باشید.

    نقش مکمل ها در شل شدن پوست

    با وجود اینکه تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت می کنید ولی در رژیم های کاهش وزن از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده ضروری را از دست نداده اید مطمئن شوید مولتی ویتامینی که استفاده می کنید دارای ویتامین های A, C, K, E و ویتامین های ب کمپلکس را داشته باشد زیرا این ویتامین ها برای سلامت پوست مهم می باشند مواد معدنی مانند ( سلنیوم، مس و روی ) برای سلامتی پوست ضروری است. در این مقاله نقش ویتامین های ذکر شده در سلامت پوست را توضیح می دهیم تا با مصرف آنها از چین و چروک و شل شدن پوست جلوگیری کنید.

    ویتامین A و کاهش خطوط چین و چروک صورت

    یک ویتامین کلیدی است کمبود این ویتامین باعث پوسته پوسته و خشک شدن پوست می شود این ویتامین را می توانید از غذاهایی مانند ( سیب زمینی شیرین، هویج و سبزیجات با برگ های تیره ) بدست آورید استفاده از لوسیون حاوی این ویتامین بر روی پوست اکنه را را کنترل و خطوط چین و چروک صورت را کاهش می دهد.

    نقش ویتامین B کمپلکس در پوست

    این ویتامین در مواد غذایی ( جو، برنج، تخم مرغ و موز ) وجود دارد کمبود این ویتامین در مواد غذایی سبب درماتیت یا ریزش مو می شود کرم های موضعی و پماد های ساخته شده با ویتامین های گروه B می تواند سلولهای پوست را هیدراته و التهابات پوست را از بین ببرد. این ویتامین ها حاوی مواد مغذی بیوتین هستند که اساس ناخن ، پوست و سلولهای مو را تشکیل می دهد.

  • ۱۹:۰۲   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    چگونه از شل شدن پوست جلوگیری کنیم 

    ویتامین C در کاهش چین و چروک صورت نقش دارد

    مرکبات، سبزیجات، فلفل، و گل کلم پر از این ماده مغذی حیاتی است این ویتامین برای مبارزه با سرماخوردگی استفاده می شود و زمانی که بر روی پوست استفاده شود می تواند به تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست کمک کند.

    ویتامین E

    مواد غذایی ( آجیل، زیتون و اسفناج ) حاوی ویتامینE است استفاده از این ویتامین بر روی پوست، زخم ، خشکی و زبری پوست را کاهش می دهد و برای نرم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست از این مواد غذایی در رژیم غذایی خود استفاده کنید این غذاها علاوه بر پوست سبب درخشش و استحکام موهای شما می شود.

    این ویتامین در سبزیجات با برگ تیره یافت می شود و لوسیون ها و کرم های حاوی این ویتامین در کاهش چین و چروک و کاهش کبودی پوست موثر است.

    ویتامین K و کاهش تیرگی پوست

    اگر چه با خوردن سبزیجات با برگ پهن، این ویتامین تامین می شود ولی استفاده موضعی از این ویتامین بهترین سود دهی را برای پوست دارد.

  • ۱۹:۴۰   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19756 |39377 پست

       چربی زدایی #پوست با میوه ها

    انواع روش های کم کردن چربی پوست ، طرف داران زیادی دارد چون پوست عده ی زیادی از مردم چرب است .

    چربی زدایی پوست با میوه ها

    ماسک آلوی قرمز: برای تهیه ی این ماسک کافی است هسته ی آلوی قرمز را در آورید و سپس آلو ها را له کنید و چند قطره روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید و سپس به مدت ۲۰ دقیقه ان را روی پوست بمالید و آن گاه با پنبه ی آغشته به گلاب ان را پاک کنید.

    ماسک لیمو ترش : برای تهیه ی ماسک لیمو ترش ، آب دو لیمو را بگیرید و با یک قاشق عسل گرم مخلوط کنید و روی پوست بمالید و پس از ۲۰ دقیقه آن را با پنبه ی آغشته به گلاب پاک کنید.

    ماسک خیار : خیار را پخته ، له کنید ، به #صورت ماسک روی صورت بگذارید و پس از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید.

    #ماسک  سفیده ی تخم مرغ : یک عدد سفیده ی تخم مرغ را خوب بزنید و پس از کف کردن به آن نصف لیوان آب لیمو ترش اضافه کنید و به هم بزنید و روی تمام پوست بمالید و پس از ۱۵ دقیقه با اب ولرم بشویید.

    برای حصول نتیجه ی بهتر این ماسک ها را هفته ای ۲ الی ۳ بار به روی #پوست خود استعمال نمایید.

  • ۲۳:۰۳   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    ماساژ به صاف شدن پوست کمک می کند

    ماساژ هفتگی داشته باشید انجام یک ماساژ مکرر با استفاده از حرکات افلوراژ ( لمس حسی ) یک تکنیکی است که به بهبود گردش خون کمک می کند و راه بسیار خوبی برای سلامت پوست است با یک ماساژ حرفه ای می توان به صاف کردن سلولیت کمک کرد. تکنیک های فوق العاده ی زیادی برای ماساژ پوست وجود دارد از یک لوسیون با کیفیت خوب برای پوست استفاده کنید.

    فعالیت بدنی در جلوگیری از شل شدن پوست موثر است

    [دوچرخه سواری] ورزش های هوازی ( شنا، دوچرخه سواری، دویدن و استفاده از وزنه های سبک ) در جلوگیری از افتادگی پوست بعد از کاهش وزن موثر است.

    روزانه 8 - 10 لیوان آب بنوشید. حداقل دو لیتر آب در روز مصرف کنید.

    خواب کافی داشته باشید.

    برای جلوگیری از چین و چروک صورت ورزش های زیر را انجام دهید

    لب ها را به حالت سوت زدن درآورید و سپس به حالت اول برگردانید. این حرکات را چندین بار در روز انجام دهید.

    دهان و گونه ها را با هوا پر کرده و 10 ثانیه نگه دارید و بعد هوا را خالی کنید و ده مرتبه در روز انجام دهید.

    دهان را تا حد ممکن باز کنید و سپس به حالت اول برگردانید. و این حرکت را ده بار در روز انجام دهید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۲۳:۰۶   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    تمرینات لاغر کردن  ران و  باسن :

    اگر شما دارای باسن و ران های بزرگی هستید و از این موضوع ناراحت هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. 

    آیا از کوچک کردن باسن و رانهایتان ناامید شده اید؟ ما در اینجا موثر ترین حرکات برای کوچک کردن باسن و رانها را به شما آموزش میدهیم.درحقیقت،انجام این حرکات در 10 دقیقه ماهیچه ها را تا 30 درصد بیشتر از ورزشهای سنتی فعال می کند.این حرکات را 4 الی 5 بار در هفته انجام دهید.محققان میگویند که با شروع این حرکات کمتر از 2 الی 4 هفته باسن و رانهای مورد دلخواهتان را خواهید داشت. 

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۲۳:۰۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    تمرینات لاغر کردن ران و باسن

     تمرین را شروع کنید

    وسایل مورد نیاز: یک نوار محکم، دمبل 5 الی 10 پوندی و یک صندلی که البته دو وسیله آخر اختیاری است. 

    چگونگی انجام آن: 8 الی 12 بار این حرکات را روی دو پهلویتان انجام دهید. 3 بار در هفته و روزی دو بار (می تواند پشت سر هم هم نباشد) انجام دهید.  

    برای گرفتن نتیجه سریع: 3 بار در روز و به مدت 30 الی 60 دقیقه مثل پیاده روی و دوچرخه سواری که بیشتر روزهای هفته می شود انجام داد.

    1. حرکت اصلی: به پهلو بخوابید و پایتان را بالا بگیرید.

    به پهلوی راستتان بخوابید درحالیکه پای راستتان روی زمین باشد، بازوی راستتان را  خم کنید درحالی که سرتان دست راستتان را نگه داشته است. برای تعادل بیشتر دست چپ روی زمین در جلوی قفسه سینه باشد.پای چپ را بالا بگیرید،پایتان را خم کنید درحالیکه به باسنتان فشار وارد شود. مکث کنید، سپس آرام پایتان را پایین بیاورید.حرکت را کامل کنید سپس با جهت دیگر این حرکت را انجام دهید.

     

    حرکت را سخت تر کنید

    دو پایتان را بالا ببرید: اول پایتان که بالاست بالا نگه دارید، پایتان را که پایین است به آن یکی پایتان که بالاست برسانید، مکث کنید و سپس یکی از پاهایتان را پایین بیاورید.

    حرکت را آسان کنید

    پایتان که بالاست تا 90 درجه خم کنید و با آن پایتان که خم شده بالا ببرید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۲۳:۱۱   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28109 |24368 پست

    تمرینات لاغر کردن ران و باسن

    2. حرکت اصلی :

    دور پاهایتان یک نوار ببندید.

    با بندی که دور پایتان بسته اید بایستید.و بند را محکم دور ساق پایتان ببندید. دستهایتان را هم به اندازه عرض شانه به طرف جلو بکشید. در حدود 3 فوت به سمت راست قدم بردارید سپس زانوهایتان را خم کنید و روی باسنتان بنشینید تا رانهایتان با سطح زمین موازی شود، زانوهایتان را پشت پنجه پا نگه دارید. چند لحظه به سمت پایین بمانید و پای چپتان را بردارید. گامهایتان را به سمت راست بردارید سپس جهتتان را عوض کنید و این کار را تکرار کنید.

     

    حرکت را سخت تر کنید..

    زانوهایتان را 45 درجه خم کنید و بیشتر از پهنای باسنتان گام بردارید.

    حرکت را آسان کنید

    بعد از اینکه با پای راست قدم برداشتید، بایستید و پای چپتان را به پهلو بلند کنید تا تعادلتان برقرار شود. حرکت را تکرار کنید و  پای راستتان را بلند کنید. 

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان