خانه
97.7K

خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۴:۰۶   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    avatar
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    سلامتی و زیبایی  روح و جسم 29

    دوستای خوبم ، توی این تاپیک تصمیم دارم  راههای مناسب برای سلامتی و زیبایی روح و جسم براتون بزارم 

    زیبایی جسم باعث زیبایی روح میشه، وقتی سالم هستیم درست فکر میکنیم و درست تصمیم میگیریم( عقل سالم در بدن سالم)

    و همینطور زیبایی روح صد درصد در زیبایی جسم تاثیر داره 

    افرادی هستن که زیبایی ظاهری ندارن ولی با رفتار درست و آرامشی که دارن بیشترین تاثیرو روی مخاطبینشون میزارن و در کنار دوستاشون زیباترین دیده میشن

    49 پس پیش به سوی سلامتی و زیبایی روح و جسم49

    خانومانه ، زیباتر از قبل...
  • leftPublish
  • ۲۳:۱۴   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    تمرینات لازم برای لاغری ران و باسن

    3. حرکت اصلی :  تعادل

    روی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید،زانوی چپتان را خم کنید و پای راستتان را چند اینچ از سطح زمین بالا نگه دارید.پشتتان را صاف نگه دارید،آرام روی پای راستتان بنشینید، زانوی راستتان را حدود 45 درجه خم کنید.مکث کنید سپس روی پاشنه راستتان فشار وارد کنید تا بایستید.هر حرکت را کامل انجام دهید سپس جهتتان را تغییر دهید.

     

    حرکت را سخت تر کنید

    حرکت را با برداشتن یک دمبل در هر دستتان کامل کنید.

    حرکت را آسان کنید

    پنجه پای چپتان را روی زمین بگذراید و استراحت کنید اگر لازم بود یک صندلی یا چارپایه برای تعادل استفاده کنید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۲:۱۸   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48325 |46689 پست
    ❣رازی هایی برای افرادی با تناسب اندام مناسب❣

    ۱) آنها سیرشدن را به پر شدن معده ترجیح میدهند
    به گفته جیل فلمینگ نویسنده کتاب “لاغرها بشقابشان را پاک نمیکنند”، اگر برای پر شدن معده مقیاس از ۱ تا ۱۰ را در نظر بگیریم، باریکها در حدود درجه ۶ و ۷ دست از خوردن میکشند. اما باقی افراد-از جمله من و شما- تا درجه ۸ و ۱۰ هم پیش میروند . شاید دلیل اینکار اشتباه گرفتن حس “پر” بودن با سیر شدن است و ما تصور میکنیم اگر زود دست از خوردن بکشیم، خود را از غذاها محروم ساخته ایم. یا شاید عادت داریم بدون توجه به اینکه نیاز بدنمان چقدر است، هرچه در مقابلمان باشد تمام کنیم.

    ❗️ از لاغرها تقلید کنیم:

    هنگام صرف وعده بعدی غذایتان، در میانه غذا خوردن قاشق و چنگال را کنار بگذارید و با استفاده از مقیاس ۱ تا ۱۰ پری معده، درجه پری خود را بسنجید. یک بار دیگر هنگامی که حدود ۵ لقمه از غذایتان باقی مانده اینکار ا انجام دهید. هدف از این کار افزایش آگاهی شما از میزان سیری در طی صرف غذاست و از طرف دیگر، این مکثها، موجب میشود که احساس سیری فرصتی برای خودنمایی یافته و شما زودتر از قبل سیری را حس کنید.

    ۲) آنها دریافته اند که گرسنگی یک مورد اورژانس نیست
    بسیاری از ما که مدام با کیلوهای اضافه درگیریم، گرسنگی را به عنوان شرایطی درنظر میگیریم که باید به سرعت برطرف شود . به گفته دکتر جودیت بک اگر از گرسنگی وحشت داشته باشید، مدام برای پرهیز از آن به خوردن میپردازیم.
  • ۱۲:۱۹   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48325 |46689 پست
    * بسیار مهم : نکات کلیدی در مورد افزایش وزن و چاق شدن چگونه چاق شویم

    * از چربی ها دوری کنید! اگر چه هدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پر پروتئین و کم چربی است مثل ماهی تن و سایر غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم چربی، میوه و سبزیجات.

    *یکی دیگر از روشهای افزایش وزن و چاق شدن نوشیدن آب است! حداقل روزانه ۲ لیتر ( معادل ۸ لیوان ) یا بیشتر آب بنوشید. البته این مقدار آب زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است.

    *بخوابید! بله بخوابید! راحت ترین کاری که باید انجام بدهید و فراموش شده است. شما باید حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و واقعاً به آن نیاز دارید.
  • ۱۲:۵۶   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    😍نرم کننده ، سفید کننده ، ضد لک ، ضد چروک ، بدون عوارض ، کاملا گیاهی و موثر  ، برگرفته از یک نسخه قدیمی 

    اگر از استفاده از کرمهای شیمیایی ناراحتید و می خواهید از کرمهای دست ساز استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید

     

    ✅ طرز تهیه کرم زیبایی 1 :

    موم عسل: 1 قسمت

    آب مقطر: 2 قسمت

    موم سفید: 2 قسمت

    گلاب: 2 قسمت

    لانولین: 2 قسمت

    روغن بادام شیرین : 4 قسمت

    کپسول ویتامین A و E: از هر کدام 5 کپسول

     

    موم عسل و موم سفید و لانولین را در روی بخار آب قرار داده و خوب مخلوط کنید تا رقیق شود و بعد روغن بادام شیرین را به آن اضافه کرده و بعد مایع را از روی حرارت برداشته و به آن آب مقطر و گلاب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه دوباره روی بخار آب قرار داده و سپس بگذارید تا سرد شود و بعد از سرد شدن ویتامین ها را به آن اضافه کنید تا کرم آماده استفاده شود.

     

     

    ✅ طرز تهیه کرم زیبایی 2:

    پیاز: 2 عدد

    گلاب: 1 استکان

    روغن: 100 گرم

    شیر:1 فنجان

    عسل : 1 قاشق

    سه عدد پیاز را رنده کرده و کاملا نرم کنید و در حرارت بسیار کم با یک روغن (بهتر است روغن کنجد باشد) بپزید، در موقع پختن آن را به طور دایم به هم بزنید و یک قاشق عسل و یک استکان گلاب و یک فنجان شیر به آن بیافزایید، وقتی تمام اجزای ذکر شده به خوبی مخلوط شدند، می توانید آنرا بر روی نقاط پرجوش پوست ، بر روی بثورات جلدی، بر روی لکه های نارنجی رنگ پوست مانند کرم بمالید.

     

     ✅ت ذکر:

    برای نگهداری در مدت زمان بیشتر بهتر است از شیر در آن استفاده نکنید.در تهیه کرم های زیبایی از نشاسته پخته و گلیسرین نیز می توانید استفاده کنید.

  • ۱۸:۱۶   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    تمرینات لازم برای لاغری ران و باسن 

    ادامه ی تمرینات قبل

    4- تلاش بر روی یک پا

    روی پای راستتان تعادلتان را برقرار کنید.درحالیکه زانویتان راحت است و دستانتان به کمرتان و پای چپتان به طرف بیرون بالا آمده است.رانهایتان را محکم کنید و کمرتان را صاف نگه دارید، مفصل های رانهایتان به سمت جلو باشد،دست چپتان را به سمت پای راستتان پایین بیاورید. دستتان را به سمت پای راستتان بکشید.همه این حرکات را روی پای راست انجام دهید سپس جهتتان را عوض کنید.

     

    حرکت را سخت تر کنید

    دو دستتان را به کف زمین برسانید درحالیکه که در هر دستتان دمبل وجود دارد.

    حرکت را ساده کنید

    دستتان را پشت یک صندلی برای برقرار کردن تعادل بیشتر استراحت دهید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • leftPublish
  • ۱۹:۱۰   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    رفع چین و چروک؛

    درمان چین و چروک بدون بوتاکس

    برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود بگیرید و کمی بکشید.

     اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است و در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و چروک نشدن صورت‌تان می‌توانید شکلک‌های بانمکی را دربیاورید. از نظر آنها اگر هر روز این حرکات به ظاهر عجیب را انجام دهید، خود به خود پوست‌ تان بالا کشیده می‌شود و چروکی در آن باقی نمی‌ماند.

     

    1. پوست چانه‌تان را به این شکل بالا بکشید و حالتی شبیه به نگاه کردن به بالاترین نقطه آسمان را به خود بگیرید. دست‌های‌تان را هم زیر گردن‌تان بگذارید و وانمود کنید که با وجود بالا کشیده شدن پوست ‌تان، خودتان با دست پوست گردن را پایین می‌کشید.

     

    2. برای بالا کشیدن عضلات گونه‌تان، همین‌طور بخندید و با دو انگشت‌تان سعی کنید خط خنده را در صورت خود ادامه دهید.

     

    3. تصور کنید مثل بازیگر فیلم بایسیکل‌ران نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز نگه دارید و باید با انگشتان‌تان پلک خود را بالا بکشید.

     

    4. برای اینکه جریان خون را در صورت‌تان بیشتر کنید، این حرکت را انجام دهید. لبه بالای گوش‌تان را با انگشتان خود بگیرید و کمی بکشید.

     

    5. این لبخند نیشخندگونه را وقتی به این شکل با انگشتان‌تان ادامه می‌دهید از چروک شدن اطراف دهان و چشم‌های‌تان جلوگیری می‌کنید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۹:۵۹   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    روش های صاف کردن مو :

    قدم ۱: موهایتان را با یک شامپوی صاف کننده ی مو بشویید و کاملا آبکشی کنید. شامپوهای حاوی کراتین و روغن آرگان بهترین نوع شامپو هستند، زیرا کوتیکول های مو را برای یک سبک موی با دوام، تقویت و صاف نگاه می دارد.

    قدم ۲: روی موهایتان از ریشه تا نوک، یک نرم کننده ی قوی بمالید و بگذارید برای ۵ دقیقه بماند. سپس کاملا موهایتان را آبکشی کنید. محصولی را انتخاب کنید که بر پایه ی روغن ساخته شده باشد تا جلوی رطوبت را بگیرد.

    قدم ۳: از یک حوله ی میکروفایبر استفاده کنید و به آرامی موهایتان را با آن فشار دهید تا رطوبتش گرفته شود. این کار بدون اینکه حالت خشکی ایجاد کند، رطوبت اضافی مو را می گیرد.

    قدم ۴: به اندازه ی یک سکه سرم ضد وز را از وسط تا انتهای موهایتان بمالید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۲۰:۴۸   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    روغن کرچک

    زیبایی

    روغن کرچک ترکیبی قدرتمند در تقویت و تغذیه  فولیکولهای مو بوده و می تواند به شما کمک کند تا مژه هایی درخشان و پرحجم داشته باشید. همچنین این روغن به از بین بردن میکروارگانیسم هایی که رشد مژه ها را مختل می کنند، کمک می کند.درمان لکه های تیره پوست با روغن کرچک

    با استفاده از یک برس مژه تمیز یا یک گوش پاکن تمیز مقداری روغن کرچک را هر شب قبل از خواب به مژه هایتان بمالید. همچنین می توانید چند قطره روغن ویتامین E را به روغن کرچک اضافه کرده و این مخلوط را به مژه هایتان بمالید. بگذارید این روغن تا صبح روی مژگانتان باقی بماند و صبح با آب ولرم چشمهایتان را شستشو دهید.

    همچنین می توانید 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک را با 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورای تازه مخلوط کنید. سپس با استفاده از گوش پاکن تمیز این مخلوط را روی مژه ها بمالید. بگذارید تا صبح روی مژه ها باقی بماند و سپس در صبح روز بعد شستشو دهید.

    این درمان ها  را هر شب و به مدت 2 تا 3 ماه دنبال کنید.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۲۱:۵۴   ۱۳۹۴/۱۲/۱
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    روشهای صاف کردن مو 2

    قدم ۵: موهایتان را از سمت ریشه به نوک با یک شانه دندانه درشت شانه کنید تا گره های مو باز شوند و مواد آرایشی بطور یکسان در همه جای مو پخش شود.

    قدم ۶: یک بخش ۵ سانتی از موهایتان را جدا کنید، یک بیگودی درشت را در انتهای مو قرار دهید و آنرا بسمت پوست سر بپیچید. برای صاف شدن بهتر از بیگودی های ۵ تا ۸ سانتی استفاده کنید.

    قدم ۷: اگر لازم است، برای نگه داشتن بیگودی روی سرتان از یک گیره ی مو استفاده کنید. موهای ضخیم تر برای ثابت ماندن، اغلب به گیره نیاز دارند.

    قدم ۸: تمام موها را با بیگودی بپیچید. از تقسیم بندی های ۵ سانتی استفاده کنید.

    قدم ۹: اجازه دهید موهایتان در معرض هوا کاملا خشک شود. توجه داشته باشید برای اینکه مو کاملا صاف شود، باید بگذارید تا تمام رطوبت مو تبخیر شود.

    قدم ۱۰: وقتی که مو خشک شد، بیگودی ها را باز کنید. مو را به آرامی با برسی که از الیاف طبیعی ساخته شده است شانه کنید تا صاف و درخشان تر شود.

    قدم ۱۱: یک قوطی اسپری ضد رطوبت را در فاصله ۲۵ سانتی متری از سرتان قرار دهید و موهایتان را از ریشه تا نوک با آن بپوشانید تا حالت مو حفظ شود.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۰۱:۲۵   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    اطلاعات کلی درمورد کرمها

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • leftPublish
  • ۰۱:۴۸   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    نکات_زیبایی 

    #خوشبو_کردن_دهان 

    گیاهانی که برای از بین بردن بوی #بد_دهان می توان استفاده کرد عبارتند است از: 

    #ترب: برگ ترب به دلیل دارا بودن #ویتامین_ث و #سبزینه به مقدار زیاد لثه ها را محکم و بوی بد دهان را برطرف می سازد.

    #گشنیز: جویدن گشنیز تازه سبب رفع بوی بد دهان می شود.

    #زنجبیل: زنجبیل و گل قند جهت از بین بردن بوی دهان موثر است.

    #سیب: سیب دهان را ضد عفونی کرده و بوی آنرا از بین می برد مخصوصا اگر پس از خوردن #سبزی و #کاهو باشد.

    #لیموترش: جهت خوشبو شدن و رفع بوی بد دهانتان، عصاره نصف لیموترش را در نصف فنجان #گلاب بریزید. صبح و شب با محلول مزبور دهانتان را شستشو دهيد.

    آبغوره: لثه ها را با #آبغوره ماساژ دهید، بوی بد دهان را از بین می برد.

    اما اگر بوی بد دهان در نتیجه نارسایی کبد باشد، از غذاهایی که باعث توقف کبد می شود مصرف نکنید از خوردن #چربی ها، تخم مرغ، اغذیه سرخ شده، #شکلات، #مشروب و #ادویه خود داری کنید.

  • ۰۷:۳۰   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    چرا پوست حساس و نازک میشود؟

    برخی از افراد، به‌خصوص خانم‌ها، از نازک و حساس شدن پوست صورت خود شکایت دارند و می‌گویند که پوست نازک آن‌ها در برابر اشعه آفتاب، تحریک‌پذیر است و به‌سرعت، لک می‌شود.

    استفاده از ترکیبات حاوی کورتون و رژیم های سخت لاغری از علل نازک شدن پوست هستند.

    «معمولاً نازک شدن پوست بدن، خودبه‌خود ایجاد نمی‌شود. یکی از شایع‌ترین علل نازک شدن پوست، استفاده مکرر از ترکیبات موضعی حاوی کورتون است. در این موارد باید مصرف داروی موضعی قطع شود و از داروهای ترمیم‌کننده حاوی زینک یا روی، استفاده گردد».

     چرب کردن پوست با مواد نرم‌کننده و استفاده از صابون‌های مخصوص پوست‌های آسیب‌دیده و خشک هم می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۰۷:۳۱   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    تأثیر تغذیه بر نازک شدن پوست :

    «مصرف مکمل‌های خوراکی ویتامینی مخصوص پوست، تحت نظر پزشک متخصص نیز می‌تواند در درمان سریع‌تر نازکی پوست، کمک‌کننده باشد. 

    یکی دیگر از علت‌های نازک شدن پوست هم ممکن است رژیم‌های غذایی سخت برای لاغری باشد که در این مورد هم مشورت با متخصص پوست و تغذیه جهت رفع مشکل کمبود مواد مغذی در بدن، لازم است».

    از دیگر علت‌های نازک شدن پوست می‌توان به استفاده مکرر از کرم‌های لایه‌بردار اشاره کرد که در این مورد هم قطع مصرف کرم و استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده پوست و نرم‌کننده‌ها ضروری است.

    «برای پیشگیری از نازک و حساس شدن پوست بدن و صورت، باید دور استفاده خودسرانه از کرم‌ها و محلول‌های لایه‌بردار را خط بکشید».

  • ۰۷:۳۲   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    ماسک های گیاهی پوست :

    1) ماسک آرد گندم: برای باز کردن منافذ گرفته و پرچرب و چرک

    دو قاشق غذاخوری آرد گندم را با دو قاشق غذاخوری ماست تازه مخلوط کنید و بهم بزنید چنانچه خمیر بیش از حد سفت است به آن چند قطره آبجوش اضافه کنید و روی پوست صورت بمالید، این ماسک ویژه پوست های منافذ گرفته و چربی و چروک است که پوست صورت را پاک و تمیز می کند و برای بیرون کشیدن چربی و مواد جمع شده در منافذ پوست صورت، پوست را صاف و سالم می کند و سلولهای پوستی بهتر تنفس می کنند.

    2) ماسک خاک رس: برای نرم و شفاف نمودن پوست های چرب و پرجوش

    دو قاشق غذاخوری خاک رس کاملاً تمیز، نرم و الک شده و یک قاشق غذاخوری روغن گیاهی به آن اضافه کنید و بهم بزنید مخلوط را در ظرفی گرم کرده و به آن خاک اضافه کنید تا خاک و روغن مخلوط شوند. سپس چند قطره آبجوش اضافه کرده بهم بزنید. این ماسک ویژه پوست های جوشی و آکنه دار با لک و پیس و پوست های چرب می باشد.

    تبادل عناصر شیمیایی این خاک با پوست موجب نرم و شفافی و قوی شدن عضلات زیر پوست صورت می گردد. این ماسک را به مدت 30 دقیقه روی پوست قرار داده سپس با مرطوب کردن تدریجی از روی پوست جدا کنید.

    3) ماسک آرد گندم: برای پوست های چرب و لک و پیس

    یک قاشق کوچک آرد گندم، 2 قاشق کوچک پودر جوانه چاودار و 2 قاشق کوچک بادام کوبیده شده را مخلوط کنید. بهم زده به آن نصف قاشق چای خوری شیر خشک اضافه کرده و مجددا بهم بزنید. به این خمیر مقداری آب جوش اضافه کنید تا محلول کمی رقیق گردد و قابل مالیدن بر روی پوست صورت باشد. این ماسک را روی صورت، گردن، دست ها و شانه ها بمالید و بعد از 30 دقیقه که خمیر ماسک روی پوست خشک شد، به آرامی و کم کم از روی پوست جدا کنید، این ماسک منافذ پوست را پاک و جریان خون را در زیر پوست تشدید می کند. 

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۴:۱۲   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    چگونه بعد از خواب پوست درخشانی داشته باشیم

    اول از همه باید متذکر شویم که اگر می خواهید پوست درخشان داشته باشید،  باید شب ها به اندازه ای که به مسواک زدن خود اهمیت می دهید به پوستتان نیز اهمیت بدهید.

     

       ✅هر شب پوست خود را با یک پاک کننده ی مناسب پوستتان تمیز و پاک کنید تا هیچ آلودگی و آرایشی روی پوستتان باقی نماند زیرا باعث مسدود شدن منافذ پوست و در نتیجه پیری و خستگی پوست می شود.

       👌 از یک لایه بردار ضعیف استفاده کنید تا علاوه بر اینکه به پوستتان آسیبی نرسد لایه بردار سلول های مرده ی روی پوستتان را حذف کند که این کار درخشندگی فوق العاده ای به پوستتان می دهد.

       👍 هر شب یک قطره روغن زیتون یا بادام را کف دست خود بریزید و روی پوستتان ماساژ دهیداین کار پوستتان را درخشان می کند.

        استفاده از کرم مرطوب کننده ی مخصوص نوع پوستتان را فراموش نکنید زیرا مرطوب کردن پوست مهم ترین دلیل شادابی و درخشانی پوست می باشد.

      ✅  هر هفته چند شب روی پوست خود ماسک خواب قرار دهید و بخوابید سعی کنید از ماسک های آب رسان ، هیدراته یا حاوی روغن آووکادو استفاده کنید زیرا پوست در هنگام خواب ترمیم سلولی دارد می تواند بیشتر پذیرای محصولات پوستی باشد.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۵:۳۲   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    mona monaکاپ آشپزی کاپ عکاس برتر 
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|48325 |46689 پست

    #دانستنی های زنان 

    🔹"بابونه + بادرنجبویه + اسطوخودوس" اگر شب قبل از خواب یک لیوان خورده شود ، سردرد چند ساله را به راحتی درمان میکند .

    🔹اگر قبل از خواب ، هرشب به داخل یک سوراخ بینی 2 قطره روغن سیاهدانه چکانده شود ، اثر  فوق العاده بیشتری از آنتی بیوتیک ها برا ی درمان سینوزیت دارد .

    🔹اگر نیم ساعت قبل از غذا و یک ساعت بعد از غذا ترکیب عرقیات "زنیان+بابونه+شیرین بیان" خورده شود ، درد معده ی چند ساله را درمان میکند .

    🔹بیماران بواسیری اگر برای مدتی "عدس – گوشت گاو – گوشت گوساله-سیر –پیاز –بادمجان-آجیل بوداده " مصرف نکنند . درمان آنها بسیار آسان میگردد .

    🔹افرادی که یبوست مزمن دارند اگر یک ساعت بعد از غذا یک عدد مغز گردو + 5 عدد انجیر میل کنند و صبح ناشتا "خاکشیر+آب گرم+یک حبه قند"  مصرف نمایند ،  مشکل آنها درمان میگردد .

    🔹اگر بعد از صرف غذا 3 قاشق روغن بادام شیرین میل شود و تا یک ساعت چیزی خورده نشود ، سخترین زخم معده درمان خواهد گردد.

    🔹دم کرده ی "اسطوخودوس+زوفا+پرسیاوشان" حتی برای یک بار ، بدترین سرماخوردگی را درمان میکند .

    🔹بادکش زیر سینه "برای زنانی که خونریزی زیاد دارند" ، بادکش کشاله ی ران "برای زنانی که خونریزی کم دارند"  به راحتی مشکل قاعدگی را بدون  مصرف دارو درمان میکند .

    🔹نسخه ای را برای دم کردن معرفی میکنم که شما را از مصرف قرصهای شیمیایی اعصاب و افسردگی نجات دهد :

    👈اسطوخودوس+بادرنجبویه+ گل گاوزبان +آفتیمون+بابونه" از هرکدام 10 گرم در یک لیوان آب بزرگ دم کرده ، به جای چای استفاده شود . این معجون دم کردنی تاثیر بسیار موثری در تنظیم خواب ،طپش قلب، وسواس فکری ، لرزش بدن و  تنگی نفس دارد

    🔹ترکیب عرقیات "کاسنی+شاطره" قبل از خواب قبل از صبحانه به مدت یک ماه اثر عجیبی در درمان کبد چرب دارد .

    🔹دم کرده ی "شیرخشت+فلوس+ترنجبین+تخم گشنیز" زردی نوزاد را به راحتی درمان میکند

    🔹لب بسیاری از افراد در فصل سرما ترک میخورد . درمان آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است "چند شب"

    🔹ترکیب عرقیات "کاسنی+گزنه+برگ گردو+شنبلیله+برگ زیتون+مریم نخودی" به شدت قند را پایین می آورد .

    @zaneemroozi

    🔹غرغره ی دم کرده ی آب عدس ، غرغره ی رب انار خانگی روزانه سه مرتبه ، بدترین آفت 🔹زخم دهان 🔹 را به راحتی  درمان میکند .

    🔹ترکیب "عسل +سیاهدانه " اگر روزی چند قاشق چایی خوری مصرف شود ، سنگ شکن بسیار موثری خواهد بود .

    🔹ترکیب "حنا + آب +کتیرا" اگر در شب  به کف پا زده شود ، در کمترین مدت عمیقترین ترک پا را درمان میکند .

    🔹آن دسته از مادران به جای اینكه شیر خشك به فرزندانشان بدهند بهتر است یك هفته زیره ی سبز و آرد برنج و شیر گاو حریره بپزند و میل كنند . بقدری شیر در سینه زیاد میشود كه می توانند سه بچه را شیر بدهند .

    🔹علت اصلی کیست تخمدان ، غلبه ی سردی به تخمدانها است با رعایت دو نکته ی زیر سخترین کیستها به راحتی درمان میشود . "پرهیز از : ماست-دوغ-ترشی-مرغ و تخم مرغ ماشینی- خیار – کاهو – هندوانه" - "در زمان قاعدگی : حمام رفتن – طهارت کردن" ممنوع

    🔹خوردن 40 تا 120 روز عرق رازیانه ، موهای زائد زنان را از بین میبرد.

  • ۱۶:۱۴   ۱۳۹۴/۱۲/۲
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    کاهش_وزن_۳_کیلو_در_۵_روز 

    🌹🌹 🌹🌹

    👆👆

    💠نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم 40 درصد افزایش می دهد.

    🌹🌹 🌹🌹

    👆👆

    ✅مواد لازم:

    @oriflame_maryam

    🔹۱ دسته جعفری

    🔹۱ عدد لیمو

    🔹۱ لیوان آب

    🌹🌹 🌹🌹

    👆👆

    👈جعفری ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن آب لیمو و سپس آب این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت 10 روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید.این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشد.

  • ۱۹:۰۷   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    ترفند های آرایشی برای داشتن ظاهری جوانتر

    رژگونه و برق لب را با هم ترکیب کنید

    رژ گونه های با رنگ های روشن روی گونه ها ظاهر شما را جوانتر نشان میدهد. یک صورت جوان همیشه با سرخی خفیفی ناشی از شرم می درخشد. رژ گونه هایی انتخاب کنید(صورتی،هلویی) که این کار را با صورت شما انجام می دهند. آرایشگر معروف سو دیوت توصیه می کند که رژ گونه را روی گونه های خود بزنید و سپس قطره ای برق لب روی قسمت بالایی آن بزنید. این تکنیک اغلب بوسیله سارا جسیکا پارکر مورد استفاده قرار می گیرد.

    پودر و پنکیک سبک ظاهر شما را تازه تر و جوانتر نشان میدهد .

    اگر به دنبال داشتن ظاهری جوان هستید، از پودرهای سبک استفاده کنید که پوست شما را نیز هیدراته می کنند. کرم پودر و پنکیک را با انگشتان خود به صورت تان بزنید اما اگر پوست بسیار خشکی دارید پودر خود را با یک مرطوب کننده مخلوط کنید و سپس آن را استفاده کنید. این کار را آرایشگر شارون استون همیشه برای او انجام میدهد.

    رژ لب های مرطوب و سایه چشمان براق برای داشتن ظاهری جوانتر

    انتخاب شما یک سایه براق با رنگ طبیعی است که روشنی را پخش کرده و چین و چروک ها را محو می کند. سایه اطلسی رنگ به ظاهر شما جوانی هدیه می کند و با تلفیق آن با رژ لب مرطوب می توانید لب هایی برآمده تر و تازه تر داشته باشید همانکاری که اغلب جنیفر لوپز در آرایش هایش انجام میدهد.

    بکار بردن خط چشم های مایع =پیر نشان دادن چهره شما

    در این زمان که اغلب خانم طرفدار پر و پا قرص چشمان دودی هستند، هر کسی روی کشیدن خط چشم در گوشه های داخلی چشمان خود تاکید با مداد سیاه تاکید دارد.این تکنیک احتمالا موثر به نظر می رسد اما باعث می شود دیگران سن شما را بیشتر از آن که هست تخمین بزنند و حتی باعث سرخی چشمان شما می شود.کاری که میلا جوویچ انجام می دهد.

    خط چشم های ملایم برای داشتن چشمانی جوانتر

    بکار بردن مداد چشم ، باعث می شود چشمان شما سفید تر به نظر بیاید،روی زیبایی چشمان شما تاکید بیشتری کرده و آن را روشن تر نشان میدهد.در اینجا می توان جنیفر آنیستون را مثال بزنیم.

    زدن برق لب روی تمامی نقاط لب باعث ایجاد ظاهری می شود که شما را مسن تر از سن واقعی تان نشان می دهد

    دختران جوان میتوانند هر قدر که لازم است برق لب روی لب هایشان بزنند، اما برخی اوقات باید مراقب این عمل خود باشند-برق لب می تواند در گوشه های لب خود را نشان دهد یا در اطراف لب هایتان مشخص باشد مانند کاری که مایلی سایرس همیشه با لب های خود انجام می دهد.زنان مسن تر که برق لب را روی تمامی نقاط لب شان استفاده می کنند نمی دانند که با این کارشان چین های دور دهان شان را بیشتر به معرض نمایش می  گذارند.

    برق لب در میان لب پایینی برای داشتن ظاهری شاداب تر

    شما می توانید برق لب را تنها برای میان لب پایینی خود مورد استفاده قرار دهید که نه تنها ظاهر شما را شاداب تر نشان میدهد بلکه به شما کمک می کند ظاهر و لب هایی تاثیر گذار تر داشته باشید.آنجلینا جولی همیشه از این تکنیک آرایشی استفاده می کند.

  • ۱۹:۲۳   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    رهام 💙دنیز💕
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|19755 |39377 پست

    لوازم آرایشی تاریخ گذشته را دور بیاندازید

    ✍ اغلب خانم ها با وجود اینکه تاریخ انقضاء لوازم آرایشی گذشته است آن را دور نمی اندازند و در نتیجه پوست خود را در معرض انواع سموم و باکتری قرار می گیرد و علاوه بر ایجاد جوش های پوستی، خطر عفونت #چشم نیز وجود دارد.

    ✖️ #سایه چشم، یکی از لوازمی است که خانم ها، سال های سال آن را نگه می دارند. سایه و خط چشم در صورت آلودگی به علت این که نزدیک به چشم استفاده می شود، منبع انتشار عفونت چشم به حساب می آید. علاوه بر این برخی خانم ها رژ و #کرم پودر را به مدت طولانی نگه داری می کنند. نکته ای که یادآوری آن ضروری است این که لوازم آرایشی به آسانی می تواند به محل مناسبی برای رشد باکتری هایی مانند استافیلوکوکوس تبدیل شود.

    ✖️ لوازم آرایشی که مخصوص چشم می باشد بالاترین خطر بروز عفونت را دارد و باعث ورم ملتحمه و آماس پلک (بلفاریت) نوعی التهاب پلک ها می شود. کرم پودرهای مایع، رژگونه و پودر صورت تاریخ گذشته نیز منافذ پوست را با باکتری مسدود می کند و باعث التهاب، جوش و #آکنه می شود.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • ۱۹:۵۵   ۱۳۹۴/۱۲/۳
    avatar
    نازنین جون
    پنج ستاره ⋆⋆⋆⋆⋆|28097 |24368 پست

    بند انداختن  ابرو

    جلوگیری از تحریک پوست

    بند انداختن می تواند موجب برآمدگی های قرمز رنگی روی پوست شود.

    این برآمدگی ها معمولا در عرض چند ساعت از بین می روند، اما در پوست های حساس، این برآمدگی ها و سوزش آنها مدت زمان زیادی باقی می ماند و نیاز به درمان دارند.

    در زیر درمان هایی را نام می برم:

    - یک قطره از شیره برگ گیاه آلوئه ورا به منطقه تحریک شده بزنید.

    از ژل و یا لوسیون آلوئه ورا (که آماده اند) استفاده نکنید، زیرا این ها منافذ پوست را مسدود می کنند و موجب تحریک بیشتر منطقه می شوند.

    - از مقدار کمی پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.

    برجستگی های ملتهب و دارای مایع، ممکن است عفونی شده باشند.

    اگر بعد از ۲۴ ساعت، پوست بهبود نیابد و یا بدتر شود، به نزد یک متخصص پوست بروید.

    نکات

    - قبل و بعد از بند انداختن، بهتر است ابروها تمیز شوند.

    - از کرم ها و یا لوسیون های چرب یا معطر برای تمیز کردن ابروها استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث قرمزی و جوش گردند.

    خانومانه ، زیباتر از قبل...

  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
موضوع قبل
موضوع بعد
آخرین پست های این تالار
آخرین پست های این بخش
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان