خانه

7 نکته برای داشتن فالوور (دنبال کننده) بیشتر در اینستاگرام

  • اینستاگرام محیطی است که هر فردی می تواند بر اساس زمینه ای که به آن علاقه مند است در آن فعالیت کند و افرادی که مثل او در آن زمینه علاقه مند هستند را پیدا کند و از تجربیات هم استفاده کنند.برای همین پیدا کردن این افراد برای کاربران اینستاگرام یکی از نکات مهم است.در اینجا ما به شما 7 نکته را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید فالوور و دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

    1.زمان پست گذاشتن
    شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز پست خود را قرار دهید ولی نباید انتظار نظرات و علاقه مندی فالوورهای خود را داشته باشید.اینکه بیشتر فالوورهای شما در چه کشوری زندگی می کنند ، از اهمیت زیادی برخوردار است . معمولا بین ساعات 1 تا 6 صبح زمان مناسبی برای قرار دادن پست نیست.اینستاگرام

    2.از هشتک ها مناسب و پر طرفدار استفاده کنید.
    با توجه به موضوع پست خود ، هشتک های مناسب استفاده کنید.خیلی از افراد به هشتک های پرطرفدار سر می زنند و از این روش با صفحه شما آشنا می شوند.البته در استفاده از هشتک نیز زیاده روی نکنید.

    3.استفاده از عنوان جالب یا سوال برای پست
    زمانی که برای عنوان پست از نوشته جالب و یا سوال استفاده می کنید ، کاربران را جلب می کنید تا برای پست شما نظر بدهند و در مورد آن بحث و گفتگو کنند.

    4.قرار دادن مسابقه در صفحه خود
    بیشتر افراد دوست دارند در مسابقه شرکت کنند حتی اگر جایزه ای هم در کار نباشد و برای شرکت در آن استقبال می کنند.

    5.اگر برند تجاری دارید ، کاربران خود را معرفی کنید
    در صورتی که شما یک برند هستید و تصمیم دارید طرفداران خود را افزایش دهید ، به جای گذاشتن عکس محصولات خود ، عکس کاربرانی که از محصول شما استفاده کرده اند را قرار دهید.مثلا اگر برند پوشاک هستید ، به جای گذاشتن عکس لباس ها در تن مانکن ، عکس کاربرانی که از شما خریداری کردند و آن محصول را پوشیدند قرار دهید تا حس اطمینان بین شما و کاربران افزایش یابد.

    6.از اپلیکیشن های ادیت و ویرایش عکس استفاده کنید.
    برای جذاب تر شدن عکس های خود از اپلیکیشن های ادیت عکس استفاده کنید تا عکس های شما جذاب تر شود.

    7.تبادل صفحات
    شما می توانید با افرادی که فالورهای آنها مثل شما هستند صحبت کنید و صفحات خود را به فالورهای یکدیگر معرفی کنید تا افراد بیشتری با صفحه شما آشنا شوند.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها
       5

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان