خانه

فال از 8 اسفند تا 14 اسفند

  • فروردین: به زودی افرادی دورتان جمع میشوند که به شما بسیار بها می دهند اگر متاهل هستید به شدت به همسرتان متعهد و وفادارید. این روزها اگر برنامه ریزی ها مطابق میلتان پیش نمی رود برای دست یابی به آرامش و صلح وصفا از نه گفتن نترسیدتجربیات جدید خوب هستند به شرطیکه جانب احتیاط را رعایت کنید این روزها ممکن است از روابطی روشن فکرانه رابطه عاطفی بوجود آید. موفق باشید.

    اردیبهشت: ازاستعداد منحصربه فرد و ویژه ای برخوردارید که همین ویژگی باعث میشود که تمام همتایانتان حسرت داشتن زندگی شمارا بخورند. این روزها باگذشت وفداکار هستید،فقط مراقب باشید که بدانید چه میکنید ودرقبال این گذشت چه توقعی دارید.ممکن است تمایل وافرتان به صمیمی بودن با شخصی بصورت سوظن و بدگمانی سوتعبیر شود. افراط وتفریط درهرکاری به ضرر شماست.

    خرداد : یادگیری مهارتی جدید حال خوبی و خوشی بهتان خواهد داد اگر احساس کسالت و افسردگی بر شما مستولی شده از خانه بیرون بزنید شیوه های ارتباطیتان را عوض خواهید کرد و اگر دقت و احتیاط به خرج ندهید ممکن طرف مقابلتان را به وحشت بیندازید..اگر برای انجام کاری که در ذهن دارید تلاش مشترک و هماهنگی صورت ندهید آتش آن بزودی خاموش خواهد شد کمی تعجیل کنید

    تیر : اگر مجرد هستید طرز برخورد و رفتاری خردمندانه در پیش گیرید شما هر چقدر هم تلاش کنید نهایتا چاره ای ندارید جز اینکه بپذیرید در جادوی عشق اسیر شده اید این روزها بیش از حد احساساتی عمل کردن ممکن است مشکلات ودردسرهایی برایتان اورد در هر جمعی که هستید خودتان رابا آنها سازگار کنید از قوه ابتکار و خلاقیتتان برای برقراری ارتباط صمیمانه بهره بگیرید

    مرداد: راه را درست پیدا کرده اید از یافتن شیوه های جدیدی برای چاشنی زدن به زندگی عاطفی خود لذت خواهید برد در یافتن نیمه گمشده خود با سختی و مشکلاتی مواجه خواهید شد .جر و بحث و مشاجره ای در خانه یا محل کارتان رخ خواهد داد با بهره گیری از حس عدالت طلبیتان راه حلی عملی پیدا می کنید که همه راضی می شوند.این روزها سرشار از انرژی و شور هستید اطلاعات بیشتری در مورد اطرافیان خود کسب کنید.

    شهریور : دوستی که از شما دلخور بوده به زودی به سوء تفاهم پیش آمده پی خواهد برد و با شما ارتباط دوستانه را مجددا بر قرار خواهد کرد. فعلا هزینه های بی مورد را کنار بگذارید تا بتوانید تعادل مالی خود را همچنان حفظ کنید اهداف و ایده های بیش از حد دست نیافتنی داشتن و مطرح کردن آنها میتواند به راحتی یک فرصت تازه را از شما دور کند قدری کوتاه بیایید فرصتی به دست می آورید تا شخصیت خود را به عنوان یک مدیر نشان دهید.

    مهر: بیهوده با خودتان کلنجار نروید گذشت با مصالحه تنها شیوه برای رسیدن به توافق با طرف مقابل است از مخاطره کردن ترس و حراسی به دل راه نمیدهید اما احتیاط کنید برای این مخاطره کردن دلیل قانع کننده ومنطقی داشته باشید شما بخوبی از خواستهایتان آگاهید و تارسیدن به هدف دست از تلاش نمیکشید.

    آبان: به جای نگرانی درمورد شایعاتی که قادر به کنترلشان نیستید،به جلو بروید و خوش بین باشید.دوستانی که تا چندی پیش اعصابتان را خرد میکردند به شدت کمک حالتان خواهند بود به شرط انکه مشتاقانه ازآنها تقاضای کمک وهمراهی کنید.اگر متاهلید این هفته ازخود گذشتگی نشان دهید وهرطور شده رضایت خاطر همسرتان راجلب کنید.این اواخر تاحدی حساس وآسیب پذیر شده اید.

    آذر : غالباً افراد جلب مدیریت و کار آمدی شما می‌شوند ولی‌ این روز‌ها با از خود گذشتگی و محبت تان فردی ویژه را تحت تاثیر خود قرار خواهید داد این روز‌ها دوست صمیمی‌ در برطرف کردن مشکلی‌ به شما کمک خواهد کرد باور‌هایتان به وقوع دچار اتفاقی‌ دگرگونی میشود سر به سر گذاشتن اطرافیان یک بازی خطر ناکی هست با توجه به روحیه‌ شما حتی اگر برنده بازی هم شوید باز احساس خوشایندی نخواهید کرد.

    طرف مقابل شما صریح و بی پرواست، جنبه احتیاط را رعایت کنید.
    فعلا تا جای ممکن زندگی عاطفیتان را خصوصی و محرمانه حفظ کنید.
    شخصی در ظاهر به نظر میرسد خیلی شما را می خواهد درحالی که پشت سر بدگویی شما را می کند.
    قبل از دست زدن به هر کاری صبر و حوصله به خرج دهید.
    در ارتباط عاطفیتان این شما هستید که در نهایت تصمیم مهم را به مرحله اجرا در می آورید.

    بهمن:اگرچه از نظر مالی در تنگنا قرار دارید اما کارها از جایی ک انتظارش را ندارید سروسامان خواهد گرفت...این روزها خودجوشیتان باعث میشود تا انجام کار مهمی را به شما بسبارند...به یاد داشته باشید که به منظور انجام تمام و کمال و بدون نقص هر کاری لازم است که توجه خیلی دقیقی به تمام جزییات و نیازهای به ظاهر بیش با افتاده و کم اهمیت داشته باشید... یک بحث برمخاطره در انتظارتان خواهد بود.

    اسفند :شما تا حدودی درون گرا هستید، خصوصا" این اواخر حتی دلیلی برای صحبت با دیگران نمیبینید. این وضع نباید ادامه پیدا کند، هر جه زود تر اقدامی صورت دهید. در تلاشید تا تعادل را در زندگیتان برقرار کنید اما قبل از ان لازم است کمی استراحت و تمدد اعصاب داشته باشید. حتی المقدور به همسرتان به چشم یک شریکه براره زندگیتان بنگرید نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردارو گوش به حرف شما باشد.

    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان